اجتماعی

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر دیدارهای مهمی را برابر سپاهان و فولاد خوزستان برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد و تیم های مدعی قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20 در ورزشگاه خالی نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های اول و سوم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که از نتایج سایر رقبا آگاه باشند. آنها در آخرین بازی خود نتایج متفاوتی کسب کردند. پرسپولیس پس از چهار برد متوالی در خانه مغلوب تراکتور شد و سپاهان که 4 بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشته بود، در خانه مقابل هواداران پیروز شد تا در مدار قهرمانی وضعیت بهتری داشته باشد.

پرسپولیس 14 امتیازی در این بازی خارج از خانه به دنبال برتری برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول است. یحیی گل محمدی پس از ناکامی هفته گذشته شاگردانش به فکر راهکارهایی برای شکست رقیب اصفهانی افتادند و بازیکنان تیمش در تمرین روش های تصرف دروازه حریف را مرور کردند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این بازی به میدان بروند.

در طرف مقابل، سپاهان 12 امتیازی که همچنان منتظر ژوزه مورائیس برای کسب اطلاعات بیشتر از رابطه تیمش با فوتبال باشگاهی ایران است، برای ماندن بالاتر از قرمزهای پایتخت به دنبال شکستی بر پرسپولیس خواهد بود. پیروزی در خانه پایانی بر عدم پیروزی بود و عبور از صدر جدول، سپاهان را به اهدافش نزدیک می کند.

حضور سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک که تجربه بازی در سپاهان با پیراهن پرسپولیس و مقابل رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در سپاهان با تجربه بازی در پرسپولیس را دارند بر جذابیت این بازی می افزاید. .

استقلالفولاد خوزستان

آبی پوشان هفته گذشته در وقت های اضافه پیروز شدند و پرسپولیس گلزنان این مسابقات بود. استقلال با 14 امتیاز برای ادامه موفقیت های هفته های اخیر نیازمند پیروزی 10 امتیازی مقابل فولاد است. آبی ها به اهمیت پیروزی در این بازی واقف هستند زیرا می توانند حتی در کوتاه مدت یک مدعی دیگر را از مدار قهرمانی حذف کنند و در صورت توقف پرسپولیس به بالای جدول برسند.

در سمت مقابل، فولاد خوزستان در رده ششم به دنبال خروج از تهران با دست خالی است. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند و در بین 3 تیم بدون شکست قرار دارند. البته قرمزها رکورد خوبی در گلزنی دارند و میانگین یک گل زده در دو بازی را به ثبت رسانده اند. آنها هفته گذشته در اهواز نتوانستند مس کرمان را شکست دهند اما قطعا به دنبال کسب حداکثر امتیاز مقابل قهرمان فصل گذشته خواهند بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت مقابل فولاد غایب هستند اما جای خالی اصلی نیمکت آبی پوشان متعلق به ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبلی مقابل گل گهر سیرجان از زمین اخراج شد و نمی تواند تیمش را از لبه خط هدایت کند. که طرفدار سرخ پوشان خوزستانی است.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا