عمومی

«چاقی» عجیب بازیکن فولاد/ فریادهای جواد در شب آرامش یحیی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقه بین تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در آغاز شد. 21 امروز در استادیوم خالی از تماشاگران به دلیل فوران کرونا که می توانید در حاشیه این بازی بخوانید:

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با ورود به اتاق قفل در ورزشگاه آزادی از پروتکل های بهداشتی پیروی نکردند. چندین بازیکن این تیم مانند شجاع خلیل زاده در آزمون تب شرکت نکردند.

* جواد نکونام ، سرمربی خوزستان فولاد در ابتدای بازی احساس کرد که خطای داور در عدم استفاده از اشتباه هندی ها موفقیتی برای هافبک پرسپولیس نیا بود و این بازیکن را برانگیخت تا با آرامش از نکونام دعوت کند تا به او اطلاع دهد که توپ به او اصابت نکرد. دست پس از اعتراض نکونام ، بیژن حیدری ، روتاتور در این مبارزه ، البته او هم نظر خود را تغییر داد و خطای نیا را مرتکب شد.

* علیرغم اینکه این مسابقه به دلیل بیماری کرونا بدون تماشاگر بود اما صدای تشویق هواداران پرسپولیس از بلندگوهای حاضر در ورزشگاه آزادی شنیده می شد.

* پرسپولیس اف سی که برنامه سرامیکی خود را برای مسابقات قهرمانی ابتدایی لیگ برتر عملی کرده بود ، از کادر پزشکی برای نبرد با کرونا تشکر کرد و پیراهن علیرضا بیرانوند را روی صندلی های ورزشگاه آزادی فاش کرد و نه دروازه بان سابق آنها که به آنتورپ رفت. بلژیک ارزشمند است.

* بر خلاف یحیی گل محمدی ، جواد نکونام با هیجان و فریاد زیادی در زمین حضور داشت و بازی را تماشا کرد. این در حالی است که گل محمدی مانند گذشته بیشتر بازی ها آرام بود و با بازیکنانش صحبت می کرد.

* ایاندا پاتوسی بازیکن آفریقای جنوبی برای تیم فولاد که اخیراً به دلیل محدودیت پرواز به دلیل کرونا در تمرین شرکت کرده بود در ورزشگاه آزادی حضور داشت. نکته جالب توجه چاقی بازیکن فولاد بود که توجه دوربین های فیلمبرداری و عکس را به خود جلب کرد.

دکمه بازگشت به بالا