عمومی

پسر رییس هیات وزنه برداری مازندران در اردوی تیم‌ملی چه می‌کند؟

اگر فردی با استعداد ، بهترین در کلاس خود باشد و در اردوی تیم ملی شرکت کند ، مشکلی وجود ندارد ، حتی اگر پدرش رهبر یک هیئت در یک استان باشد. آیا نباید ورزش کند ، آیا نباید در تیم ملی باشد و اصلا نباید ورزش کند؟ لعنت بر انکار او!
اما … همیشه کار را خراب می کند. به عنوان مثال ، حضور پسر رئیس هیئت مازندرآ در اردوی تیم ملی وزنه برداری! من نادان هستم و ناتوان هستم ، اما آقایان علی مرادی ، آقای برخواه و آقای رحیمی! کمی توضیح برای من امیرمحمد رحیمی این روزها با چه معیار و معیاری در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور دارد و با دیگر بازیکنان تیم ملی تمرین می کند؟ ممکن است چند س askال بپرسم؟

اول اینکه آیا امیر محمد رحیمی در استخر دوپینگ وادا است یا خیر؟ اگر نه ، حتی اگر بهترین رکوردها را بشکند ، حضور او در اردو به چه معناست؟
س Anotherال دیگر: دو سال پیش ، وقتی انتخابی کردید ، چه رکوردی برای این جوان وجود داشت که خودتان بی خیال شدید و او را به مسابقات آسیایی نفرستادید؟
نمی دانم حافظه ام ضعیف است یا نحوه جستجو در فضای مجازی را نمی دانم.

پسر رئیس هیئت وزنه برداری مازندران در اردوی تیم ملی چه می کند؟

بگذار ساده و نادان را روشن کنم ، بیا بگو این رزومه امیرمحمد رحیمی است و صرف نظر از اینکه پدرش رهبر هیئت است ، او در اردوی تیم ملی تمرین می کند ، سپس گردن من نازک تر از موهای من که اگر پشیمان نشوم و اخبار مربوط به این وزنه بردار را نپوشانید و درباره او ننویسید!
اجازه ندهید این اتفاق بیفتد و هرکسی که به جایی نمی رسد (اما قادر است) ، هرکسی که رابطه ای ندارد و هرکسی که پدرش موقعیت و موقعیتی ندارد ، پشت درهای بسته می ماند. بیایید به افکار خوب و این تصور منفی فکر کنیم که در فضای مجازی در حال گسترش است تا مثبت باشد. من فقط این چند سال را پرسیدم زیرا از آن مطلع نبودم و منتظر پاسخ های شما هستم ، دوستان علی مرادی ، آقای رحیمی و آقای برخواه بسم الله.

251 251

دکمه بازگشت به بالا