اجتماعی

روایت رییس پلیس تهران از یک کودک‌ربایی تا دستگیری آدم‌ربایان

رئیس پلیس پایتخت از کشف یک پرونده آدم ربایی یک میلیاردی خبر داد.

به گزارش یومیر، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران درباره پرونده ربوده شدن یک کودک توسط آدم ربایان اظهار کرد: حدود 10 روز پیش کودکی 10 ساله از خانواده ای به نام مجتبی در حین رفتن به مدرسه توسط آدم ربایان ربوده شد. این خانواده در منطقه شهریار و دولت آباد زندگی می کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از چند ساعت همکاران ما در پلیس آگاهی از این حادثه مطلع شدند و تیم های عملیاتی ویژه پلیس آگاهی پایتخت کار خود را آغاز کردند، گفت: پیدا شدن این کودک بسیار پیچیده بود. ربودن کودک، آدم ربایان به استان قم رفتند و کودک را در مخفیگاه نگهداری کردند و سپس از خانواده کودک درخواست پول کردند.

رئیس پلیس پایتخت از مبلغ درخواستی آدم ربایان خبر داد: آدم ربایان ابتدا 10 میلیارد تومان پول نقد می خواستند. در ادامه این افراد درخواست کردند که این 10 میلیارد تومان به صورت ارز دیجیتال به آنها واریز شود.

رحیمی گفت: با آموزش هایی که ماموران پلیس به خانواده این کودک داده بودند، تلاش پلیس برای یافتن سرنخ هایی در این زمینه انجام شد و در نهایت در یک عملیات 10 روزه تلاش کارآگاهان پلیس به ثمر نشست و کودک کشف شد. در محل تعیین شده

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: ماموران پلیس با روش های علمی کشف محل ربایندگان را پیدا کردند و شب گذشته در عملیاتی که توسط چهار تیم عملیات ویژه انجام شد به محل گروگان گیران یورش بردند و دو گروگان گیر دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه کودک سالم پیدا شد، گفت: این اقدام خاص است زیرا پلیس هیچ اطلاعی از آدم ربایان نداشت.

رحیمی تاکید کرد: افتخار ما ایجاد نظم و امنیت برای شهروندان است. افرادی که این اقدامات را دنبال می کنند و می خواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند باید بدانند که پلیس در همه زمان ها و مراحل قاطعانه و قاطعانه در مقابل آنها بوده و با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا