فرهنگ و هنر

تبریک رییس صدا و سیما به رییس جمهور جدید

رهبر صدا و سیما در بیانیه ای پیروزی ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش یومیر ، به نقل از رسانه ملی رسانه ملی ، عبدالعلی علی عسکری در پیام تبریک به حجت الاسلام والمسلمین رییسی تأکید کرد: و نقش ذاتی این رسانه را به عنوان پلی بین مردم و مسئولان و چشم افکار عمومی ، که خواسته های ملت را برای دستیابی به ایران اسلامی دنبال می کند ، برای رفاه و تخصص تلاش خواهد کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

“” نام خدا “

برادر عزیز ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رییسی
رئیس جمهور صادق و منتخب ملت ایران

سلام؛
حضور حماسی و مبارک ملت بزرگ ایران در 28 خرداد 1400 در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علی رغم تبلیغات گسترده رسانه های دشمن برای عدم شرکت در انتخابات ، القای جریانات انحرافی و غرب گرا و وجود شکایات ، نارضایتی و فرزندان در انتخابات عزم ملت را نشان می دهد. ایران ایران بود تا به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ دهد و خود را برای دستیابی به اهداف و بلند پروازهای ملت و کشور عزیزمان بخواهد.
شناخت بهتر و دقیق تر مردم از شخصیت برجسته ، متدین ، ​​صادق ، سخت کوش ، انقلابی و عدالت محور شما در جریان مبارزات انتخاباتی قانونی ، انتخاب آگاهانه ای را به همراه داشت.
انتخاب شایسته شما به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک می گویم ، و امیدوارم با یاری خداوند در این برهه حساس و آغاز مرحله دوم انقلاب اسلامی با حل مشکلات تاریخی باقی مانده از گذشته ، ایران بزرگ به اقتدار و عظمت شایسته ای دست خواهد یافت. موفق باشید ایران اسلامی.
طبق معمول ، رسانه ملی به نام همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد ایستاد و نقش ذاتی رسانه را به عنوان پلی میان مردم و مسئولان خوشبختی و تخصص تلاش خواهد کرد.

علی عسکری
رئیس سازمان صدا و سیما »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا