فرهنگ و هنر

پیام تبریک مسئولان جنوب شرق استان تهران به مناسبت روز دانشجو و سالروز تاسیس یومیر

یومیر / تهران مسئولان جنوب شرق استان تهران روز دانشجو و سالگرد ایجاد یومیر را تبریک گفتند.

فرماندار شهرستان پیشوا در گفت وگو با خبرنگار یومیر ، شانزدهم آذر ، روز یومیر و سالگرد ایجاد آن را به دانش آموزان و م institutionsسسات دانشجویی تبریک گفت.

حسین عباسی گفت: منابع انسانی عالی ترین سرمایه هر کشور است و در این میان جوانان نقش مهمی در پیشبرد اهداف والا دارند.

وی ادامه داد: دانشجویان ایران اسلامی به عنوان متفکر و نیروی محرک جامعه ، مهمترین نیروهای محرکه دستیابی به توسعه و پیشرفت و بعنوان یک طبقه آگاه ، مهمترین خواسته جامعه و این نقش مهم در طول انقلاب اسلامی در این زمینه هستند. نبردها و دفاع مقدس تاکنون خوب بازی کرده است.

عباسی افزود: در شرایط فعلی کمک به حفظ مهمترین سرمایه های کشور ، تولید علم و دانش ، ارائه خدمات مناسب ، کاهش مشکلات ، تقویت بودجه اقتصادی از طریق منابع داخلی و کمک به حفظ سلامت انسان و زندگی در شیوع تاج. مهمترین چیز این قسمت عزیز و فعال جامعه است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: همزمان با گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز 16 آذر ، روز دانشجو را به کلیه دانشجویان عزیز ، به ویژه دانشجویان عزیز شهرستان پیشوا تبریک و تبریک می گویم.

نماینده عالی دولت شهرستان پیشوا گفت: من از همه دانش آموزان خدمتگزار مردم عزیز به ویژه خبرگزاری یومیر که پل خوبی بین مردم و مسئولان ایجاد کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

عباسی افزود: تعامل ، همکاری و همکاری سازنده در شرایط دشوار از ارزش بیشتری برخوردار است و این روزها وضعیت تعامل بیش از پیش مشخص می شود.

وی یادآور شد: امیدوارم دانشجویان این منطقه با مطالعه علوم عالی ، تحقیق و تهذیب نفس با تکیه بر دانش و اخلاق اسلامی مربوط به رسانه ها بتوانند پایه و اساس توسعه و استقلال کشور را تشکیل دهند.

در همین رابطه عزیزی سردار کیومر فرمانده انتظامی شرق استان تهران در مصاحبه با یومیر به مناسبت شانزدهمین روز دانش آموز آذر گفت: روز دانشجو یادآوری شانزدهم آذر 1332 است که دانشجویان مسلمان و تحصیل کرده ایران اسلامی محکم در برابر استبداد استبداد ایستاد و آزادی را فریاد زد. ” شما تسلیم خواهید شد

فرماندهی مجازات ویژه استان شرق تهران اعلام کرد: همانطور که این روز را گرامی می داریم و آن را به دانشجویان گرانقدر و دوست داشتنی کشورمان تبریک می گوییم و برای این گروه سربلند آرزوی سلامتی و موفقیت علمی داریم باید از این عزیزان حمایت کرد و زمینه پیشرفت آنها فراهم شود تا اگر خدا بخواهد با تلاش و جهاد علمی خود آینده ایران اسلامی را بسازند و شکوفا کنند.

در همین راستا ، بهمن خطیبی ، فرماندار قرچک با تبریک شانزدهم آذر ماه جامعه دانشگاهی را مهمترین ستون رشد و آینده خواند.

وی به یومیر گفت: دانشگاه ها محل تحصیلاتی هستند که در پرورش متخصصان متعهد کشور نقش مهمی دارند و دانشجویان مهمترین ارکان رشد و آینده جامعه هستند.

نماینده ارشد دولت در شهرستان قرچک گفت: دانشگاه ها و دانشجویان همیشه از مهمترین و حساس ترین مراکز و لایه هایی بوده اند که نقش مهمی در استقلال و آزادی کشور داشته اند و از این رو همیشه مورد حمله رژیم های استبدادی و استبدادی قرار گرفته اند.

خطیبی یادآور شد: 16 آذر نماد مقاومت و مقاومت در بین دانشجویان ایران اسلامی در برابر استعمار ، استبداد و دیکتاتوری غربی و هرگونه ظلم و ستم است و قطعاً در کتاب تاریخ این کشور باقی خواهد ماند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ضمن تبریک به همه دانشجویان عزیز ، معتقدم امنیت ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی کشور از مسیر دانشجویی عبور می کند و باید قدردان این قشر آینده نگر و تحصیل کرده علمی باشیم. و فناوری و پیشرفت همه کاره. ” در کشور ما نهادینه شود.

وی یادآور شد: خبرگزاری یومیر که یک رسانه قوی و زبان جامعه دانشجویی ایران است ، همیشه در خط مقدم کمک به رشد و توسعه کشور در زمینه های مختلف بوده و انگیزه بزرگی برای دانشجویان و دانش پژوهان با استعداد در این منطقه است.

خطیبی گفت: بدون تردید ، ترکیبی از دانش و دانش دانشجویان با آگاهی رسانه ای می تواند به روشی صحیح و معتبر ، برگ های طلای پیشرفت و توسعه جامعه را افزایش دهد و هر ایرانی را سربلند کند.

فرماندار شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: خبرگزاری یومیر علی رغم روزنامه نگاری جوان و پیگیر در جنوب شرق استان تهران قطعاً در کمک به حل مشکلات و پاسخگویی به خواسته های مردم ثمرات خوبی خواهد داشت.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین نیز در گفت وگو با خبرنگار یومیر اظهار داشت: دانش آموزان پایتخت کشور هستند و آینده کشور عزیزمان برای ساخت و تداوم آن به این گروه تعلق دارد ، بنابراین ایران ، ایران آباد و اسلامی ، در جهان می درخشد. “

نماینده ارشد دولت در شهرستان ورامین گفت: خبرگزاری یومیر متعلق به این جوانان است که همیشه در کنار مسئولان و رهبران اطلاعات مناسب جامعه را داشته اند ، از خداوند بزرگ برای آنها آرزوی سلامتی و عزت دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا