فرهنگ و هنر

بیانیه سازمان دارالقرآن الکریم در پی اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص)

در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) ، سازمان دارالقرآن الکریم بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش یومیر ، این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

أَََََأَ﴾ ﴾إِکَإِ﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾﴾-107﴾

برای توهین مجدد به رژیم ناتوان فرانسه ، این بار توسط رئیس جمهور بی تدبیر ، لجباز و لجباز در اقدامی غیرمنطقی و حمایت از توهین یکی از نشریات این کشور به پیامبر نور و رحمت توسط حضرت محمد مصطفی سلام الله علیه و خانواده اش ، در به اصطلاح ماه او آراسته است بار دیگر خشم و انزجار جهانی را برانگیخته و ایالات متحده و متحدانش را یک قدم به ویرانی و بدبختی نزدیک کرده است. این عمل بی پروا و به اصطلاح آزادی بیان نشانه ضد اسلام گرایی عملی و سیاست های کلان در سیاست است که به نظر می رسد هدف اصلی آن ستون های اسلام و مزارهای جهان اسلام است ، اما در قلب پیکان آمریکای جنایتکار و صهیونیسم قرار دارد. هدف از این انقراض است و نشانه بارزی از کاهش بدبختی و شرم بخشی از طرفداران به اصطلاح اروپایی آزادی بیان و رهبران دروغین در دفاع از حقوق بشر است. آزادی بیان که به هر کسی در غرب اجازه می دهد وجود خدا ، حقیقت در مورد مسیح (علیه السلام) ، موسی (ع) و همه پیامبران را به چالش بکشد ، اما همان شخص قادر نخواهد بود صحت این اطلاعات را زیر سوال ببرد منتشر شده در هولوکاست!

ممنوعیت هولوکاست در جوامع غربی و آزادی توهین به ادیان الهی تناقض عجیبی است که کشورهای غربی و اروپایی حتی برای توجیه آن به زحمت نمی افتند!
سازمان دارالقرآن الکریم این عمل شنیع و شنیع را در رابطه با دیگر مسلمانان در سراسر جهان به شدت محکوم می کند و از مقامات خود ، به ویژه افرادی که در سیاست خارجی هستند ، می خواهد تا یک بررسی قاطع و جدی در زمینه دیپلماتیک و روابط اقتصادی با فرانسه. امت مسلمان و پیروان پیامبر اسلام بزرگوار ، درود و صلوات بر خداوند بر او ، به ویژه جامعه قرآنی کشور ، می خواهند وحدت و انسجام خود را تحت لوای اسلام و قرآن کریم و با درایت و بصیرت حفظ کنند همانند یک مشت مزخرف دنیا را بکوب .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا