حوادث

تبریک فرمانده ناجا در پی موفقیت‌های تیم کشتی نیروهای مسلح در مسابقات سیزم

فرمانده نیروی انتظامی در بیانیه ای کسب مقام قهرمانی کشتی و مقام دومی در رقابت های کشتی نظامی جهان را به تیم کشتی مسلح کشورمان تبریک گفت.

به گزارش یومیر، سردار «حسین اشتری» با تبریک به قهرمان و نایب قهرمان کشتی آزاد نیروهای مسلح کشورمان در سی و پنجمین دوره مسابقات جهانی کشتی نظامی (SISM) تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ در متن پیام فرمانده ناجا آمده است: مردم عزیز به ویژه خانواده بزرگ نیروهای مسلح کشورمان.

جوانان غیور کشورمان این بار با غیرت و اقتدار و هوشیاری پا به میدانی دیگر گذاشتند و با سربلندی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر فراز قله های پیروزی و سکوی افتخار به اهتزاز درآوردند و برگ زرین دیگری بر کتاب افتخار و سربلندی بر ایران اسلامی در عرصه جهانی افزودند.

موفقیت های رزمندگان عزیز از نیروهای مسلح با حضور فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان محترم ارتش و انقلاب اسلامی سپاه پاسداران، بسیج، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بخصوص همکارانم. به نیروی انتظامی و علاقه مندان به ورزش کشور و وزارت ورزش و جوانان، سازمان صدا و سیما و فدراسیون کشتی و همه دست اندرکارانی که ما را در برگزاری هرچه درخشان این مسابقات یاری رساندند، دلسرد و صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم. از زحمات آنها تشکر می کنم.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا