عمومی

اشتباه باورنکردنی اسکوچیچ در اردوی تیم ملی

دربی امروز تبریز با یک اتفاق غافلگیرکننده و حیرت انگیز همراه بود: حضور محمدرضا اخباری در دروازه تراکتورسازی.

به گزارش یومیر ورزش سه در حالی که محمدرضا اخباری یکی از چهار دروازه بان دعوت شده توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی بود ، او امروز با کمال تعجب در دروازه تراکتورسازی ایستاد ، به این معنی که این دروازه بان با اجازه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی را ترک کرد. بوده است. بعید است که چنین اتفاقی در دوران مربیگری کارلوس کی روش رخ داده باشد و ترک یک بازیکن در اردوی تیم ملی برای انجام یک بازی باشگاهی و بازگشت به اردو عجیب است.

گذشته از عجیب بودن این حادثه ، آنچه باعث می شود حضور اخبار در دروازه تراکتور ناهنجاری باشد ، بحث نظم در اردوی تیم ملی است. همین چند روز پیش ، اسکوچیچ در مصاحبه ای گفت که بیش از هر چیز از بازیکنانش نظم می خواهد. همچنین آسیب ببینید. در هر صورت ، او باید نظم و اصول اردوی خود را حفظ می کرد و اجازه نمی داد با زیر سوال بردن اقتدار یا نظم و انضباط وی در اردوی تیم ملی ، اعتبار و کاریزمای او در بین بازیکنان خدشه دار شود.

امکان ندارد مربی تیم ملی از بازیکن درخواست نظم و انضباط کند و نظم تیم ملی را نقض کند. اگر خود اسکوچیچ با این موافق باشد ، باید گفت که او در میانه اردوی تیم ملی یک اشتباه اساسی انجام داده است و اگر برنامه عجیب سازمان لیگ باشد و اصرار به برگزاری دربی تبریز در وسط اردوی تیم ملی داشته باشد تحت فشار قرار دادن مربی تیم ملی. باز هم می توان گفت که اختیارات سرمربی تیم ملی زیر سوال رفته است. اسکوچیچ مجبور شد آنقدر خود را در داخل اردوی تیم ملی حبس کند که هیچ شخص مستقلی نتوانست راهی برای آن پیدا کند و هیچ کس از اردو اجازه خروج نداشت.
حال با این اتفاق چه تضمینی برای محله نشدن اردوی تیم ملی وجود دارد و چگونه می توان از وجود نظم و انضباط در اردو اطمینان حاصل کرد؟ برخی از رویدادها مانند امروز ممکن است در آینده تیم ملی تأثیرگذار نباشد ، اما تأثیر زیرپوستی آن بسیار مخرب و نمادین خواهد بود.

جدا از این جدای از اینکه زیر این شرایط حساس و در روزهای منتهی به بازی های مهم تیم ملی اعتبار تیم ملی زیر سوال رفته است ، این جدایی از اردوی تیم ملی نتایج خوبی برای محمدرضا اخباری نخواهد داشت. به نوعی آبروی این دروازه بان نیز گرفته شده است.
ترک اردو با اجازه مربی تیم ملی برای انجام یک بازی باشگاهی این تصور را ایجاد می کند که حضور این دروازه بان در تمرینات تیم ملی برای مربی تیم ملی اهمیت چندانی ندارد و به نوعی این توهین به این است. بازیکن. در بالا توهینی که ناآگاهانه به تیم ملی و شهرت آن وارد شده است قابل جبران نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا