عمومی

پروژه های عمرانی شهری کرمانشاه با یک نگاه جامع‌نگری اجرا شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین مهدی جمالی نژاد پنجشنبه شب در مراسم افتتاح این محل اتصال غیرهم سطح شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاهی با اشاره به حوادث ناگوار 3 سال اخیر در کشور شامل سیل ، زلزله ، آتش سوزی گسترده ، شیوع ویروس کرونا و حتی تحریم های ظالمانه استکبار جهانی که ضربات مهمی وارد کرده است ، اشاره کرد. در مورد اقتصاد کشور نه تنها هیچ پروژه توسعه ای در کشور متوقف نشده است ، بلکه بیشتر این پروژه ها پیشرفت خوبی دارند.

وی با اشاره به تعداد بالای پروژه های الحاق در کشور با وجود مشکلات ناشی از تحریم های خارجی ، افزود: “سال گذشته ، در هفته دولت ، 18000 پروژه عمرانی و در دهه مبارک فجر بیش از 30،000 پروژه برای یک ارزش 100000 میلیارد تومان افتتاح شده در کشور. “یا به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر امور خارجه اظهار داشت: در سه سال گذشته 160 هزار واحد مسکونی تخریب شده در اثر زلزله و سیل در کشور ساخته شده و با بسیج سازندگی در سراسر کشور راه اندازی شده است.

به گفته جمالی نژاد ، در شرایط دشوار اقتصادی پیش روی کشور ، هر پنجشنبه پروژه های مختلفی در کشور افتتاح می شود و این حرکت جهادی ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از عملکرد جهادی شهردار کرمانشاه گفت: نوع پروژه های افتتاح شده در شهر کرمانشاه تنها سخت افزار نیست بلکه مجموعه ای از پروژه های فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و … را نیز شامل می شود.

جمالی نژاد تاکید کرد: در نظر گرفتن دیدگاه ها و تفکرات همه گروه های سنی و گروه های اجتماعی در اجرای پروژه های شهری در کرمانشاه هنری ماندگار و اثری ارزشمند است که رضایت شهروندان را جلب می کند.

وی با اشاره به انتخابات 28 ژوئن امسال ، حضور پرشور مردم در انتخابات شورای شهر و شهرستان را ستود و گفت: “در این دوره از انتخابات 225000 نفر برای انتخابات شورای شهرستان و 52،000 نفر نیز برای انتخابات شورای شهر معرفی شدند. همدلی در کشور.

معاون مهندسی عمران ابراز امیدواری کرد که اعضای منتخب شورای اسلامی شهر و روستا فعالیت خود را از 14 مرداد ماه امسال آغاز کنند: اعضای منتخب شورای شهر دلیل توسعه و پیشرفت در شهرها و روستاهای دارای سخت کار و جدیت

جمالی نژاد با تأکید بر اینکه کشور کرمانشاه از دیرباز به عنوان قهرمان شناخته می شود ، اظهار داشت: مردم این استان بیش از شرایط فعلی سزاوار هستند ، بنابراین حضور شهر کرمانشاه در باشگاه بزرگ شهر کشور فرصتی ارزشمند خواهد بود برای این شهر “

وی با بیان اینکه اعتبارات زیادی در ردیف بودجه امسال به پروژه های کرمانشاه اعطا شده است ، تأکید کرد: “در ردیف بودجه اختصاص یافته به این استان تحول اساسی ایجاد شده است و امیدواریم به برکت خون شهدای کرمانشاه تبدیل به یک شهری آباد و پرنشاط. “شوید.

دکمه بازگشت به بالا