عمومی

محصولات ۲۰ واحد فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه صادر می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سیامک آزادی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت های پارک علم و فناوری کرمانشاه از سال 1384 اظهار داشت: پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی با هدف ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه فناوری و نوآوری ، و در واقع برای توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری در استان در طول سالها مفید بوده است.

با استناد به پشتیبانی پارک علم و فناوری کرمانشاه برای 650 واحد فن آوری وی طی چند سال گذشته افزود: بیش از 70 درصد از این واحد موفق به راه اندازی کسب و کار شدند و در حال حاضر 265 واحد فن آوری آنها در سطوح مختلف تحت حمایت این گروه فعالیت می کنند.

رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه اظهار داشت که این برنامه است ثروتمند به خوبی برای حمایت از فناوری و شرکت های نوآور در توسعه بازار ، به ویژه در صادرات ، گفت: محصولات بیش از 20 واحد فن آوری این پارک به کشورهای دیگر از جمله ترکیه و کشورهای اروپایی صادر می شود.

آزادی تاکید کرد: پارک علم و فناوری کرمانشاه مصمم است در مورد توسعه محصولات صادراتی به صورت ساختارمند بحث کند فن آوری و در خارج از کشور دانش بنیان را دنبال کنید.

به گفته وی ، کرمانشاه طی چند سال گذشته مسئول صادرات محصولات بوده است فن آوری و پایگاه دانش کشور عراق بوده است که در مقطعی به دلیل مشکلات داخلی عراق متوقف شد ، اما تا پایان امسال ساختارهای لازم برای فعال شدن مجدد موضوع صادرات این محصولات فراهم می شود.

آزادی بیان کرد: اولویت در بحث صادرات محصولات دانش بنیان و فن آوری، محصولات کرمانشاه و سپس در مرحله بعدی محصولات از استانهای دیگر به عراق.

توسعه سازه ها از نظر تکنولوژیکی در کرمانشاه با مشارکت بخش خصوصی

وی به برنامه های شاخص پارک علم و فناوری کرمانشاه طی سال جاری اشاره کرد و گفت: توسعه سازه ها از نظر تکنولوژیکی با مشارکت بخش خصوصی و با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا در مناطق اولویت دار این استان ، یکی از شاخص ها اکثر برنامه های این پارک

آزادی با بیان اینکه برای دستیابی به نتایج مطلوب ، نمی توان دید عمومی در زمینه فناوری داشت ، تصریح کرد: در نتیجه ، با مشارکت ساختارهای بخش خصوصی از نظر تکنولوژیکی آه تو به عنوان یک بازوی قوی در پارک علم و فناوری کرمانشاه ایجاد شده است تا به توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری کمک کند.

وی افزود: در حال حاضر هفت سازه وجود دارد از نظر تکنولوژیکی این شرکت در زمینه های مختلف مانند کشاورزی هوشمند ، گیاهان دارویی ، دانشجویان و … برای جذب استارتاپ ها و کمک به تجاری سازی آنها در پارک علم و فناوری کرمانشاه فعالیت می کند و انتظار می رود در نیمه اول سال آینده به 15 سازه افزایش یابد.

سازه های از نظر تکنولوژیکی سرمایه و حمایت ملی را به خود جلب می کند

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه برای مزایای سازه ها از نظر تکنولوژیکی وی خاطرنشان کرد که علاوه بر درآمد و مدل اقتصادی هریک از این ساختارها ، ارتباطی بین این دو وجود دارد یک صفحه با استفاده از این سازه ها ، پارک منجر به دسترسی تخصصی به مناطق اولویت دار این استان ، نقش م ofثر در جذب سرمایه و جلب و جلب حمایت نهادهای ملی می شود.

آزادی تاکید کرد: باید به سمت سازه های زیر هر یک از مراکز رشد پارک علم و فناوری کرمانشاه حرکت کنیم از نظر تکنولوژیکی ایجاد شود تا بتوانیم یک مرور حرفه ای ، حرفه ای و جامع از توسعه فناوری داشته باشیم.

وی به افتتاح برج فناوری کرمانشاه در سال جاری اشاره کرد و گفت: این برج با زیر بنای 20 هزار متر مربع می تواند حداقل 110 واحد را در خود جای دهد. فن آوری و تلاش شده است تا همه بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری استان در این برج مستقر شوند.

هدف از پروژه صدف تقویت فارغ التحصیلان است دانشجو دانشگاهی است

آزادی تکمیل پروژه صدف برای توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشجو وی گفت: “هدف این پروژه طراحی مسیر شغلی آینده برای دانشجویان و فارغ التحصیلان است.” دانشجو دانشگاه و کمک به آنها برای ایفای نقش در اکوسیستم فناوری و نوآوری این استان ثروتمند بوده است.

وی اظهار داشت که یکی از چالش های موجود در این استان عدم آشنایی لازم در حوزه تجاری است از نظر تکنولوژیکی و در بین فارغ التحصیلان نوآورانه است دانشجو این یک دانشگاه است ، وی افزود: پارک علم و فناوری کرمانشاه در قالب یک مدل استاندارد با اجرای پروژه صدف به این افراد قدرت بخشیده است که پاییز امسال سومین دوره این پروژه را برگزار می کند.

وی افزود: پروژه صدف در چهار فاز اجرا می شود ، در فازهای اول و دوم کارگاه های عمومی و مهارت های تخصصی برگزار می شود و در فاز سوم شرکت کنندگان با اکوسیستم فناوری و نوآوری آشنا می شوند. به ساختارهای تکنولوژیکی

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی های متمایز پروژه صدف ، افزود: شرکت کنندگان با ایده می توانند ایده های خود را به مرحله اجرا و تجاری سازی و یا در قالب یک فرد ماهر و علاقه مند برای جذب دیگران برسانند. استارت آپ بودن.

وی ظرفیت شرکت در این دوره را 100 نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام در پروژه صدف می توانند تا 22 شهریور به آدرس www.kti.ir مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا