عمومی

تمدید استقرار ۶۹ واحد فناور در مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرهاد نامداری یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارزیابی نتایج ارزیابی عملکرد سالانه واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری لرستان، جلسات شورای فناوری خرم آباد برگزار شد. ، بروجرد، دورود، الیگودرز و دلفان تشکیل شد.

وی گفت: ارزیابی واحدهای فناور در دوره رشد بر اساس 6 شاخص اصلی رشد سازمانی و اداری، علمی و فناوری، مالی و اقتصادی، بازاریابی، تعامل و هم افزایی و نکات ویژه شامل عواملی مانند امتیاز دانش بنیان، قراردادهای پژوهشی. , جذب سرمایه و … انجام شد .

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: طی یک قرارداد همکاری، فرآیند ارزیابی عملکرد واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد مرتبط با آن به یک شرکت برون سپاری شد و این شرکت اقدام به طراحی سایت اقدام کرد. فناوران استان . . آنها اسناد پیشرفت کار خود را در یک بازه زمانی مشخص در این سایت آپلود می کنند.

نامداری افزود: بنابراین طی بازدیدهای حضوری و بر اساس خوداظهاری واحدهای فناور، نتایج ارزیابی به واحدهای فناور اعلام شد و فناوران معترض به امتیاز ارزیابی عملکرد آنها مستندات بیشتری ارائه خواهند کرد. نتایج نهایی ارزیابی عملکرد واحدهای فناور به همراه مستندات مربوطه در پارک علم و فناوری و مراکز رشد برنامه ریزی در شوراهای فناوری منتشر می شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جلسات شوراهای فناوری مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان با حضور اعضای شورا برگزار شد و در این جلسات در مجموع عملکرد 92 واحد فناور بررسی شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان یادآور شد: با توجه به پایان دوره استقرار در مرکز رشد و عملکرد قابل قبول، 10 واحد خروجی موفق به دلیل عدم همکاری با مرکز و عملکرد غیرقابل قبول، 13 واحد فناور نیز دارای خروج و استقرار خرابی 69 واحد فناوری که در این مرحله در حال رشد و پیشرفت قابل قبولی بودند یک سال تمدید شدند.

دکمه بازگشت به بالا