اقتصادی

پروژه‌ای که بدون اعتبار اجرا شد

یومیر/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بازدید از پروژه تعریض و روکش آسفالت محور فرعی بلیلوند خرم آباد از به ثمر نشستن فرهنگ تعامل و هم افزایی دستگاه ها در اجرای این پروژه خبر داد. .

احمدرضا دالوند که به همراه مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از این پروژه بازدید کرد، گفت: توسعه و زیرسازی و اجرای روکش آسفالت محور فرعی بلیلوند در ادامه تکمیل پل در این محور با توجه به قرار گرفتن در محور گردشگری آبشار نوژیان و عنوان مسیر تردد اهالی 40 روستای شهرستان خرم آباد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان دغدغه عمومی مطرح شد.

وی با بیان اینکه کم عرض بودن و کیفیت پایین آسفالت جاده بلیلوند یکی از خواسته های مردم در سفر ریاست جمهوری به استان بود، افزود: با توجه به اهمیت موضوع رایزنی های متعددی با فرماندهی ارتش استان انجام شد. جلساتی در مورد عقب نشینی دیوار به ساختمان این نهاد نظامی و در نهایت منجر به توافق شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: پروژه بلیلوند نمونه واقعی تعامل و هم افزایی بین سازمانی در اجرای یک پروژه عمرانی است به طوری که اجرای سه کیلومتر تعریض، زیرسازی و روسازی آسفالت با اعتباری شرط حداقل شش میلیارد تومان بدون خط اعتبار. و با استفاده از ظرفیت موجود اجرا و عملیاتی شد.

وی بیان کرد: اجرای این پروژه با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان انجام شد که هم از نظر ماشین آلات و زیرساخت ها و سایر موارد صادقانه کار می کند. در حال حاضر با تخصیص قیر رایگان در مرحله آماده سازی آسفالت است، جدول بندی و مدیریت آب های سطحی به بنیاد مسکن واگذار شده و این پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

دالوند ابراز امیدواری کرد با استفاده از چنین الگویی بتوان فرهنگ تعامل بین دستگاهی را در اجرای پروژه های عمرانی نهادینه کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا