اجتماعی

“کردکوی” شهر بدون کودک کار/ رشد ۴ برابری بودجه شهرداری کردکوی

یومیر/ گلستان شهردار کردکوی با بیان اینکه خوشبختانه یکی از نکات مثبت شهرداری کردکوی نبود کودکان کار است، گفت: کردکوی را می توان شهر بدون کودک کار اعلام کرد و این شهر عاری از حضور متکدیان است.

ابراهیم جرهانی در گفت وگو با خبرنگار یومیر، اظهار کرد: شهرک کردکوی در خدمات شهری و نظافت در وضعیت نابسامانی قرار داشت که در ابتدای فعالیتم در شهرداری کردکوی نسبت به مناسب سازی شهر از نظر خدمات شهری و نظافت و نظافت اقدام کردم. همزمان اقدام به نصب اقلام و کاشت گل کردم و این گیاه نیز در شهر کردکوی در دستور کار قرار گرفت.

وی از ساماندهی ساختار داخلی و نیروی انسانی در شهرداری کردکوی خبر داد و افزود: متاسفانه شهرداری کردکوی وضعیت ناخوشایندی در این حوزه داشت، همچنین اتوماسیون اداری در شهرداری کردکوی اجرا شد که سلامت سیستم اداری را افزایش داد و شهروندان می توانند مراجعه کنند. به بخش مورد نظر شما کار خود را به راحتی انجام می دهد.

شهردار کردکی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های شهری نیازسنجی انجام شد تا پروژه ها بر اساس نیاز مردم اجرا و عملیاتی شود، گفت: نتایج نیازسنجی نشان داد که جمعیت کردکی محدودیت های تفریحی و تفریحی پس از خدمات شهری و در این راستا بیش از دو کیلومتر راه سلامت به قطر ایجاد شد و این مکان خوب و استاندارد مورد استقبال مردم قرار گرفت.

جرجانی با بیان اینکه وضعیت تردد در برخی نقاط از جمله میدان انگلیسی نامناسب و شفاف است، تصریح کرد: کردکوی شهری بدون چهار راه بود و اولین جاده چهار بانده با چراغ راهنمایی و امکانات لازم در میدان الانگلب ایجاد شد. کردکوی کردکوی باز می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی فرهنگسراها یکی از اقدامات ما در کردکوی بود، گفت: در همین راستا خانه فرهنگ جوانان در کردکوی احداث شد و ساخت فرهنگسرای دیگر نیز ادامه دارد.

شهردار کردکوی با بیان اینکه بودجه شهرداری کردکوی در سال 1400 25 میلیارد تومان بود که در زمان ورودم حدود 10 میلیارد تومان آن محقق شد، خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران، بودجه شهرداری کردکوی در سال گذشته به 32 میلیارد تومان رسید. سال و هفت میلیارد تومان بیش از تعهد محقق شده است.

جرجانی با بیان اینکه بیش از 12 میلیارد تومان بدهی شهرداری کردکوی به کارآفرینان و 5 میلیارد تومان به تامین اجتماعی را تسویه کردیم، تاکید کرد: بودجه شهرداری کردکوی در سال 1401 چهار برابر شد و به 100 میلیارد تومان رسید که 30 میلیارد تومان است. تومان سرمایه گذاری است که 71 درصد از بودجه 100 میلیاردی شهرداری کردکوی بودجه عمرانی و 29 درصد بودجه جاری است.

وی بزرگترین نقطه ضعف شهرک کردکوی را آسفالت برشمرد و گفت: در شهر کردکوی 141 هزار مترمربع سنگریزه وجود دارد و 160 هزار مترمربع از معابر شهری نیاز به آسفالت دارد و برای بهبود این وضعیت 368 تن قیر به ما تحویل داده شد. . برای تولید هفت هزار تن آسفالت گرم به طور کامل به پیمانکار مشخص واگذار شد و 84 تن قیر مربوط به نوسازی شهری نیز برای بهبود وضعیت آسفالت مصرف شد.

شهردار کردکوی افزود: در مجموع امسال 10 هزار تن آسفالت در سطح 70 هزار متر مربع در کردکوی خواهیم داشت که با جمع هزینه به 15 میلیارد تومان می رسد. با این اقدامات یک سوم معابر این شهرستان آسفالت و بیش از 40 راه آسفالت و آسفالت می شود.

جرجانی با بیان اینکه پرداخت حقوق به پرسنل و نیروهای شهرداری کردکوی به روز شده است، اظهار داشت: خوشبختانه یکی دیگر از نکات مثبت شهرداری کردکوی کمبود کودک کار است، بنابراین می توان این شهر را شهر بدون کودک کارگر اعلام کرد. همچنین یکی از نقاط مثبت شهر کردکوی است و با حضور در خیابان متوجه می شویم که کردکوی تقریباً از فعالیت متکدیان رها شده است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا