فرهنگ و هنر

پارک موزه دفاع مقدس در مرودشت احداث می‌شود

یومیر / فارس فرماندهی سپاه مرودشت از برنامه ساخت پارک برای موزه دفاع مقدس در ورودی مرودشت خبر داد.

سرهنگ هاشم جمالی روز جمعه 4 مهرماه در دیدار رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرودشت با گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس اظهار داشت: پارک توزیع دفاع مقدس در ورودی شهر مرودشت در حال ساخت است.

به گزارش یومیر ، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی مرودشت ، جمالی گفت: روند طرح مطالعاتی و تشکیل کارگروه شهری برای این پروژه در حال انجام است و امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد باشیم زیباسازی ورودی این شهر. ” همچنین با آثار تاریخی مقدس باشید.

رئیس سپاه مرودشت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر لزوم حفظ سرمایه های انسانی و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ، یکی از برنامه های سپاه مرودشت برای حفاظت از این روزها را شبیه سازی عملیات فتح المبین اعلام کرد. .

جمالی گفت: شبیه سازی عملیات فتح المبین در هفته دفاع مقدس با حمایت و همکاری گروه های مختلفی از جمله میراث فرهنگی ، اداره گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت با هدف تأثیرگذاری و آشنایی نسل کنونی با رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا ، ایثارگران و شهدای بوم اجرا می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مرودشت با اشاره به ظرفیت معنوی این شهرستان و لزوم ایجاد فضایی مرتبط با ارزش های فرهنگی گفت: مرودشت با داشتن ظرفیت های فرهنگی و معنوی فراوان همیشه دارای جایگاه ویژه با فرصت های فراوان است . برخوردار بوده اند.

بهمن مردانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جان باختگان رزمندگان آن زمان ، با اشاره به اینکه شهر مرودشت نیز در آن زمان شهدا و ایثارگران را به این نظام تقدیم کرد ، یادآور شد: ایجاد فضاهای مناسب برای معرفی سرمایه های معنوی ارزشمند ضروری است.

مردانی گفت: با هدف جذب گردشگر بیشتر از میراث فرهنگی مرودشت اقداماتی برای فضاسازی و بهسازی موقعیت مزار شهدای گمنام و مناطق اطراف آن انجام شده است.

رئیس میراث فرهنگی مرودشت همچنین گفت: شبیه سازی عملیات فتح المبین برای جذب گردشگر با هدف تبیین مسائل فرهنگی هشت سال دفاع مقدس نتایج مثبت و مطلوبی به ویژه در بین نسل جوان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا