عمومی

دفاع مقدس تبلور تمام عیار افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ وزیر کشور احمد وحیدی در بیانیه ای ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس به ملت شریف ایران گفت: تحریم های غیرقانونی ، مقاومت و تکیه بر پتانسیل ها است. “و ظرفیت بزرگ کشور ، مردم و جوانان هزینه بر است به

متن کامل بیانیه وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در امور نیروی انتظامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر شده است به شرح زیر است:

“داستان افتخارآفرین انقلاب اسلامی که به لطف و توفیق خداوند و با امید ، مبارزه و پشتکار مردم آگاه ، استقلال طلب و آزادیخواه میهن اسلامی به دست آمد ، مملو از افتخاراتی است که دفاع مقدس یک نشانه کامل است. البته دفاع مقدس نه تنها صحنه مبارزه و مبارزه مسلحانه با جبهه متحد استکبار بود ، بلکه عرصه تجلی مقاومت و عشق یک ملت بزرگ و تبلور ایمان و معنویت و پیروزی حقیقت بر دروغ

فرهنگ تمدنی دفاع مقدس که عرصه حضور همه افراد نجیب و شریف در همه اقوام و مذاهب بود ، ثابت کرد که با اراده ، عزم ، ایمان و اعتقاد به مشروعیت وعده های محکم و تخلف ناپذیر الهی و قوی و مومن اعتماد به آینده نگری و بصیرت معنوی سیستم شجاع در عرصه های حیاتی می تواند دشمن را با کمترین امکانات تحقیر کند ، دشمن مجهز به پیشرفته ترین سلاح ها ، زرادخانه ها و امکانات و سلطه اهریمنی را می توان با آزادی و معنویت توسط جوانان آزادیخواه تحقیر کرد. افرادی که مشتاق مقاومت و ثبات هستند.

دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مردم عزیز و جوانان پرشور ، که با فروتنی جان خود را در راستای اخلاص گذاشتند و لحظه ای در دفاع از آرمان های انقلاب و پاسداری از مرزهای کشور تردید نکردند ، ثابت شد تا تنها راه مقابله با حملات و فشار دشمن باشد. مخالفان در زمینه های مختلف از جمله تحریم های ظالمانه و غیرقانونی برخاسته و در برابر پتانسیل ها و ظرفیت های بزرگ و قابل توجه کشور ، مردم و جوانان عزیز مقاومت کرده و به آنها اعتماد می کنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به حضور حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل نیروها ، افتخارات و یادبودها در طول هشت سال تقدیر می کنم. دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران تبریک به آزاد شدگان و به ویژه همکاران عزیز ایثارگر در خانواده بزرگ وزارت کشور شامل ستاد ، سازمانهای وابسته ، دولتها ، دولتها ، ولسوالی ها ، روستاها و شهرداریها به یاد امام شهدا. او شهیدش بود و من همچنین فرمانده قلب ، بازمانده پاک و صادق دوران طلایی و دفاع مقدس ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.

احمد وحیدی / وزیر کشور »

دکمه بازگشت به بالا