عمومی

وضعیت Corona را در کشور بررسی کنید

طبق آخرین اطلاعات تماس ،

“ایرج حریریچی” شب گذشته در مصاحبه با عنوان با بیان اینکه هیچ گونه توجیهی برای ادامه پایین آمدن استانداردها برای تاج وجود ندارد ، اظهار داشت: در 10 روز گذشته در بیشتر استانها شیوع از کاوید 19 کاهش یافته است.

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی: نه ما و نه هیچ کشور دیگری نمی توانیم ادعا کنیم که بیماری کرون و شیوع آن را رد کردیم.

وی گفت: “بعضی ها می گویند اگر یک یا دو هفته آن را در جایی تعطیل کنیم ، کار پاک خواهد شد و ویروس برداشته می شود که این درست نیست.” ما رفتار این ویروس را نمی دانیم و اطلاعات ما در مورد Corona حدود چهار ماه است. ما هنوز کنترل نشده ایم. درمان ما از این ویروس باید قوی باشد.

حریری چی در گفتگو با کشور درباره دو هدف کاهش بیماری و کاهش تلفات اظهار داشت: “مهارت کنترل ملی پیوند این دو هدف است. “” مردم نباید به رخ کشیدن بپردازند و باید از شعر “خانه در خانه بمانند” ادامه دهند. وقتی سطح تنظیم نشده باشد ، ممکن است به حالت عادی برگردیم.

حریرچی اظهار داشت: هدف ما در برخورد با کرونا گسترش جهان است ، جاده باید گسترده باشد و عمل باید کامل باشد.
دکتر گفت: “کشور ما نیز مانند سایر کشورها به طور رسمی سوابق رسمی را آغاز می کند.” حریرچی با اشاره به افرادی که در Corona تحقیق می کنند ، خوب انجام داد و افرادی که دارای تاج مشکوک هستند.

وی گفت: معالجه کلیه بیماران مبتلا به نارسایی قلبی علاوه بر اینکه نقض برجام صورت گرفته است ، باید در 190 سامانه با این تیم تماس گرفته و به آنها اطلاع دهند. علاوه بر این ، برخورد با مهاجران آفریقایی رایگان است.

وی اظهار داشت: اگرچه تصدیق شده است که مصرف آب لیمو تاثیری در درمان ندارد ، اما ارزش آن افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در بعضی از کشورها جریمه های 80 تا 800 دلار به حامل های کروناویروس اعمال می شود.
وی گفت: “بسیاری از افراد که با کورو ویروس زندگی می کنند می توانند جان هموطنان خود را به خطر اندازند.”
حریریچی با بیان اینکه 92 درصد از مشاهدات جسمی این مطالعه را به اتمام رسانده اند ، افزود: در مرحله دوم تست ، افراد دوباره بهم وصل می شوند و وضعیت جسمی آنها زیر سوال می رود. “” این بررسی ادامه دارد.
وی گفت: “تا زمانی که فاصله 1.8 دهم متری را حفظ کنیم ، دیگر نیازی به استفاده از ماسک نیست.”
“احمد حسین زاده” ، استاندار مازندران گفت: حدود 500 بیمار از بیماری قلبی در بیمارستانی در استان پاک می شوند و آنها از مردم دعوت کرده اند تا به فکر خود ادامه دهند در این شرایط خاص به مازندران سفر نکنید.

در گفتگوی تلفنی ، استاندار فارس از همكاران خود برای همکاری در ساماندهی سفر به منطقه فارس تشكر كرد و گفت:
“رحیمی” از تعطیل سرگرمی و اماکن منطقه ای خبر داد و می گوید: مسافران منطقه فارس نباید در این شرایط خاص مسافرت کنند.

دکمه بازگشت به بالا