اقتصادی

هیچ گزارشی مبنی بر کمبود سوخت در مناطق مرزی اعلام نشده است – یومیر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در تشریح عملکرد این شرکت در ارائه خدمات به زائران اربعین امام حسین(ع) اظهار کرد: حدود یک ماه پیش تمهیدات ویژه ای در شرکت اندیشیده شد و اکنون با توجه به شرایط و تعادل بین تولید و مصرف در کشور. خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود سوخت در مناطق مرزی گزارش نشده است.

به گزارش یومیر، علی اکبر نژادعلی گفت: با توجه به شرایط موجود بیم آن می رفت که تامین سوخت در حوزه های مختلف با چالش مواجه شود و با عنایت امام حسین (ع) و تلاش کارکنان ستاد و ستاد مناطق سوخت رسانی، تمامی مناطق غرب کشور از جمله مناطق ایلام، کرمانشاه، کردستان، آبادان و اهواز و همچنین تمامی مرزهایی که مسیر خروج زائران بود به نحو احسن انجام شد.

نژادعلی با بیان اینکه سوخت رسانی به تمامی جایگاه های این مناطق در حد بهینه انجام شده است، اظهار داشت: 18 جایگاه سیار در نقاط مرزی مستقر شده است که 6 جایگاه سیار در مرز مهران، 2 جایگاه در مرز خسروی، 2 جایگاه سیار در مرزهای مرزی مستقر شده است. 3 ایستگاه در چزابه. 2 ایستگاه در شلمچه، 3 ایستگاه در خرمشهر، یک ایستگاه در مرز تمرچین و یک ایستگاه در مرز باشماق و همچنین یک ایستگاه سیار در کرمان با توجه به تردد زائران از شرق به غرب کشور آماده ارائه خدمات هستند. .

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صدا و سیما با تاکید بر اینکه میزان ذخیره سازی فرآورده های نفتی پیش بینی شده است، از ذخیره سازی قابل توجهی در انبارهای نفت مناطق کرمانشاه، ایلام و آبادان در زمینه بنزین و نفت خبر داد. گاز.

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، وی از افزایش سهمیه اتوبوس بین شهری جابجایی زائران از سایر نقاط کشور به شهرهای مرزی خبر داد و گفت: 3 هزار و 500 اتوبوس بین شهری بین 5 تا 7 هزار لیتری مشمول این اتوبوس است. کارت سوخت علاوه بر سهمیه عملکرد ماه جاری، با هماهنگی ستاد اربعین حسینی و با اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سوخت ذخیره سازی شد.

وی ادامه داد: همچنین برای تسریع در انتقال زائران از شهرهای مرزی به نقطه صفر مرزی به هر یک از اتوبوس هایی که از منطقه اراک و به تازگی از کارخانه ها ترخیص شده بودند 250 لیتر نفت و گاز اختصاص یافت.

این مسئول درباره میزان سوخت رسانی و خدمات رسانی به زائران برای انتقال به اولین شهرهای عراق نیز گفت: نفت و گاز اتوبوس های آن سوی مرز نیز تامین شده است. همچنین با هماهنگی مسئولان مربوطه، نفت و گاز مورد نیاز موکب ها به موقع تحویل داده شده است.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به تامین گاز مایع موکب ها در حوزه های روشنایی و آشپزی خاطرنشان کرد: تاکنون مشکلی در این زمینه گزارش نشده و خوشبختانه مقدار مناسبی برای موکب ها تامین شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اذعان به اینکه امسال در بین سایر بخش ها، این شرکت کارنامه بسیار خوبی در حفظ اربعین حسینی به جا گذاشته است، گفت: این نتیجه تلاش شبانه روزی است. از مسئولان و کارکنان این شرکت به ویژه در مناطق مرزی و معین.

نژادعلی در پایان از مسئولان و کارکنان این شرکت به ویژه همکاران در نقاط مرزی و جایگاه های عرضه سوخت برای برپایی این راهپیمایی اربعین حسینی تقدیر کرد، امید است این خدمت موجبات رضایت پروردگار و سالار شهیدان آقا امام حسین را فراهم کند. (مانند). ) قرار گرفته اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا