استان ها

تامین سوخت زمستانی ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار قزوینی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری یومیر از قزوین؛ مصطفی صالحی در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت در محل فرمانداری گفت: تأمین سوخت مورد نیاز در مناطق فاقد گاز طبیعی هر ساله مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه در سالهای اخیر مشکلی در برنامه ریزی انجام شده وجود دارد. “ما در این زمینه نداریم.

وی افزود: استان قزوین از نظر بهره مندی از گاز طبیعی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در حال حاضر تنها 12 هزار و 700 خانوار در استان از این امکانات بهره مند نیستند. افراد بیشتری از این مشکل بهره مند می شوند.

صالحی با تأکید بر ثبت نام متقاضیان انواع فرآورده های نفتی در سیستم صدف ، یادآور شد: به منظور توسعه خدمات الکترونیکی و نیاز به کاهش چهره به چهره و ارائه درخواست سوخت مورد نیاز ، متقاضیان باید به سامانه صدف به آدرس http: // NewTejaratAsan .niopdc.ir بروید و پس از ثبت نام و دریافت رمز عبور یکبار مصرف از طریق تلفن همراه خود ، آن را در سیستم وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

وی یادآور شد: از 12 هزار و 700 خانوار فاقد تاسیسات گاز در استان ، حدود 80 درصد آنها تاکنون در سامانه صدف ثبت نام کرده اند و بقیه خانوارها باید در اسرع وقت این کار را انجام دهند.

سوخت 2

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تأکید کرد: شرکت توزیع نفت استان تأمین سوخت در مناطق کوهستانی و صعب العبور را بر عهده دارد و خوشبختانه مناطق مختلف استان در فصل سرما مشکل خاصی نداشته اند.

صالحی با اشاره به برخی مشکلات در ناوگان حمل و نقل سوخت استان اظهار داشت: شرکت توزیع فرآورده های نفتی متعهد به برداشتن گام هایی برای رفع مشکلات موجود در این زمینه است و نهادهای مدیریتی که دارای وسایل حمل و نقل سوخت هستند نیز به این شرکت تأکید می شوند موارد ضروری. “کمک به نفت.

وی گفت: اولویت سوخت گیری در استان مناطق کوهستانی ، صعب العبور و روستاهای فاقد گاز است و بر توزیع کنندگان سوخت در این مناطق تاکید شده است تا اقدامات لازم را برای ذخیره سوخت زمستانی و میزان سوخت مورد نیاز در اسرع وقت انجام دهند. ممکن است زمان اطلاع رسانی در مورد توزیع محصولات نفتی استان باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: با توجه به حداکثر مصرف انرژی ، به توزیع کنندگان سوخت مایع نیز توصیه می شود سوخت لازم را تأمین کرده و آن را ذخیره کنند ، خصوصاً در کشاورزی و در صورت گزارش هرگونه مشکل به محصولات نفت شرکت پخش

دکمه بازگشت به بالا