اجتماعی

شرایط دریافت سوخت اضطراری/ برخورد جدی با متخلفان و سودجویان

یومیر/ گلستان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گلستان با اشاره به شرایط دریافت سوخت اضطراری گفت: 15 جایگاه در استان گلستان برای دریافت سوخت اضطراری شناسایی شده است.

عیسی افتخاری امشب در گفت و گو با خبرنگاران گلستان اظهار داشت: خوشبختانه استان گلستان از نظر مدیریت منابع سوخت و میزان رضایت از کشور در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سوخت اضطراری تنها به کامیون هایی داده می شود که دارای کارت سوخت رایگان هستند، افزود: 15 جایگاه در محورهای اصلی وجود دارد که وظیفه تامین سوخت خودروهای گازوئیلی دارای کارت اضطراری تا 100 کیلومتر را بر عهده دارند، البته این افراد هستند. ابتدا باید کارت سوخت خود را در کارتخوان قرار دهند تا پس از نگرفتن سوخت، تا 100 کیلومتر بعدی از سوخت لذت ببرند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گلستان افزود: حتی افرادی که به دلایلی کارت سوخت به همراه ندارند از سوخت رایگان بهره مند می شوند اما اگر پلاک خودرو نشان دهد که اظهارات راننده مبنی بر نداشتن سوخت غیرواقعی است. کارت سوخت وی تا سه ماه مسدود و سوخت ذخیره باطل خواهد شد.

افتخاری افزود: مشکل ما خودروهای دیزلی است که باید مجوز فعالیت و اشتغال خود را در سایت UTCMS.ir بارگذاری کنند و پس از صدور، انتقال سوخت خود را از طریق بهره برداری و پیمایش از طریق جایگاه ها دریافت کنند، البته موظف هستیم سوخت برای خودروهای شهری تخصیص ندهد.

وی تاکید کرد: همه افرادی که سوخت دریافت می کنند سوخت خواهند گرفت و با متخلفان و سودجویان برخورد جدی خواهیم کرد.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا