اقتصادی

مصرف بیش از 14 میلیون متر مکعب گاز در جایگاه‌های CNG کردستان

یومیر / کردستان به گفته مدیرعامل شرکت گاز کردستان ، برنامه های انجام شده در داخل CNG ، سرمایه گذاری در ساخت ایستگاه های تأمین و ضرب و شتم مردم برای استفاده از این سوخت ارزان و تمیز ، نشانگر اهمیت گاز طبیعی در زمینه حمل و نقل است. باعث کاهش مصرف بنزین می شود.

احمد فالحگاری در گفتگو با یومیر در مورد اهمیت گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل اظهار داشت: تقاضا برای انرژی با نرخ بی سابقه ای در چند دهه گذشته افزایش یافته است و در بخش حمل و نقل به دنبال نصب موتورهای بنزینی بر روی خودروها ، صنعت گاز طبیعی نقش بسیار مهمی ایفا می کند. در سوخت برای بخش حمل و نقل.

وی اظهار کرد: مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی در مقایسه با سایر سوخت های فسیلی و تکامل فناوری آلودگی گاز در نظر گرفته شده است که نشان از اهمیت گاز طبیعی در همه بخش ها دارد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به تعداد ایستگاه های CNG در استان افزود: در حال حاضر 52 ایستگاه در استان کردستان وجود دارد که 15 مورد آن در سنندج ، 8 مورد در سقز ، 4 مورد در بانه ، 4 مورد در دیواندره و بیجار است. ” 3 ایستگاه ، مریوان 4 ایستگاه ، کامیاران 4 ایستگاه ، قروه 3 ایستگاه ، دهگلان 2 ایستگاه ، سروآباد 2 ایستگاه و در شهرهای دزج و سریش آباد در شهرستان قروه و شهر مویش شهرستان کامیاران ، هر ایستگاه نیز خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به میزان مصرف جایگاه های CNG در استان در خردادماه ، اظهار داشت: با تجمیع مصرف در 49 ایستگاه فعال در استان کردستان ، کنتورهای نمایش 14 میلیون و 528 هزار و 660 متر مکعب را نشان می دهد که در مقایسه با مصرف سال گذشته ، حاکی از افزایش مصرف گاز طبیعی در این استان است. بخش

وی یادآور شد: در خرداد سال 98 ، کل مصرفی ایستگاه های CNG در استان 13 میلیون و 626 هزار متر مکعب بوده است.

لازم به ذکر است که در ماه ژوئن ، از 52 مکان 52 استان استان کردستان ثبت شده و 3 مورد استفاده نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا