اجتماعی

ضرورت تعامل مرزبانی با دستگاه‌های قضایی در استان‌های مرزی

این افسر پلیس مرزی با تأکید بر لزوم تعامل مرزبانان با دادگستری مرزی ، گفت: دستیابی به شعار امسال نیاز به حمایت گسترده از تولید داخلی و همچنین مبارزه شدید با قاچاق کالا در سراسر کشور دارد.

به گزارش یومیر سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با علی القاسیمی آنلاین دادستان تهران ، به مناسبت روز دادگاه ، آیت الله بهشتی ، یكی از علمای برجسته مذهبی كشور را تبریک گفت و گفت: “تاكنون سرمایه های عظیم اجتماعی بدست آمده است.” از انقلاب اسلامی استفاده شده است و دستگاه قضایی در کشور توانسته است گامی خوبی در جهت آرمانهای انقلاب برداشته باشد.

این افسر پلیس مرزی با تأکید بر تعامل مرزبانان با سیستم دادگستری در استان های مرزی ، اظهار داشت: مرزبانان با همکاری دادگستری کشور توانستند با قاچاق مبارزه کنند و این رویکرد تعاملی نقش موثری در کاهش قابل ملاحظه جرم داشته است.

وی با اشاره به تحقق شعار امسال به عنوان “جهش تولید” گفت: تحقق شعار امسال در کشور نیازمند حمایت گسترده از تولید داخلی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا در مرزهای کشور است.

امنیت مرزی نقش مهمی در مؤلفه های سیاسی و اجتماعی کشور ایفا می کند

دکتر. علی القاسیمهر – دادستان تهران – همچنین در این جلسه امنیت مرزهای کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امنیت مرزهای کشور از اهمیت ویژه ای در مؤلفه های سیاسی و اجتماعی برخوردار است و مرز مؤثرترین ابزار امنیتی کشور است.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، وی با رسالت مأموریت پلیس و قوه قضاییه گفت: تعامل بین پلیس و قوه قضاییه می تواند باعث افزایش امنیت و احساس امنیت در کشور به ویژه در مرز شود. اوضاع امنیتی در کشور نشانگر اقدامات مثبت پلیس در تعامل با دستگاه قضایی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا