عمومی

همیاری برای پیشگیری از جرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

دکتر. پیمان جبلی ، رئیس صدا و سیمای ایران عصر امروز (20 آنلاین) با حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دفتر رئیس قوه قضائیه دیدار کرد.
در این دیدار رئیس قوه قضائیه به دلیل جلب اعتماد مقام معظم رهبری به رئیس جدید سازمان صدا و سیما تبریک گفت و به نقش بی بدیل رسانه ملی در جلب اعتماد و ایجاد امید در بین مردم اشاره کرد. در کشور ماست
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ابراز امیدواری کرد در عصر جدید ، رسانه ملی بتواند از دستورالعمل های حکیمانه رهبران برتر برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی ، هدایت فرهنگی و ایجاد امید در بین مردم به ویژه جوانان استفاده کند. نقش موثری ایفا کند.
رئیس قوه قضائیه همچنین گفت: صدا و سیما می تواند با افزایش آگاهی مردم به ویژه در امور اجتماعی ، حقوقی و قضایی به دستگاه قضایی در جلوگیری از وقوع جرم و کاهش پرونده ها کمک کند.
رهبران قوه قضائیه افزودند: “در دوره تحول و تخصص ، قوه قضائیه به موضوع حمایت از حقوق عمومی و اجرای عدالت ، نظارت و شفافیت و مبارزه با فساد به منظور ارتقاء سلامت در ادارات اهمیت ویژه ای می دهد. سیستم و بهبود خدمات برای همه موسسات. “تولید محتوای غنی می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.
دکتر. “پیمان جبلی” همچنین از رویکرد قوه قضائیه برای حمایت و هم افزایی با رسانه ملی در دوره تحول و تخصص قدردانی کرد و گفت: برای پیشبرد مأموریت های خود به حمایت همه عناصر دولت نیاز دارد.
وی بر هم افزایی و همکاری واقعی رسانه ملی با قوه قضائیه برای ارتقای دانش حقوقی مردم به منظور کاهش مشکلات و مشکلات اجتماعی مراجع قضایی تأکید کرد و از قوه قضائیه خواست دلایل لازم را برای تولید محتوا در زمینه مسائل قضایی متاثر از جامعه ارائه دهد. به

دکمه بازگشت به بالا