عمومی

نیکی به والدین در قرآن کریم هم ردیف توحید است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در … با این حال ناصر رفیعی بعد از ظهر یکشنبه در برنامهای تفسیر قرآن که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار آیات ۸۹ و ۹۰ بخش از پیامبران مربوط به حضرت زکریا (P) افزود: حضرت زکریا (P) مردم مقررات حضرت موسی (P) دعوت شد و هفت بار در قرآن ذکر شده است.

وی ادامه داد: حضرت زکریا و حضرت محمد عمران هر دو شخصیت از بن اسرائیل با یکدیگر در حال برادر بود که خداوند مدنی مریم داده می شود اما حضرت زکریا به در واقع اولادی نیست.

عضو هیئت علمی جامعه Al-Mustafa العالمیه گفت: حضرت زکریا از خداوند درخواست فرزند پاک و مناسب است که وارثش تا زمانی که او یک پیک وحی نازل شده است و در این راستا تولد یک پسر بچه به نام یحیی (P) این داد.

می دانیم که در سوره انبیا چهار ویژگی ها و در سوره مریم, هشت, برای از ویژگی های حضرت محمد (صP) ذکر شده است و … اضافه شده: حضرت محمد (صP) هوی و هوس خود را کنترل ذهن و علاوه بر اینکه پیامبر از صالحین همچنین.

حجت آمازون رفیعی گفت: زمانی که حضرت زکریا (P) مطمئن شوید که قلب در مورد تولد فرزند پرسید, نشانه, خداوند, از دست دادن قدرت به صحبت می کنند به حضرت زکریا (P) زمانی که شما صحبت کردن با مردم است که برای سه روز ادامه داد: آنها تنها زمان عبادت و ذکر الهی می تواند به او صحبت می کنند.

او گفت: از ویژگی های از حضرت محمد (صP) که سوره مریم اشاره کرد که از دوران کودکی پیش بینی است که … کودک برای رحمت و لطف ویژه الهی است که خلوص … مؤمن و پرهیزگار است و نسبت به پدر و مادر نیکی و احسان می کند.

متخصص در مسائل فرهنگی ادامه داد: حضرت محمد (صP) رسول فقط شده است گناه و خطا ندارند عصر برای رفتن با است که این از ویژگی های متمایز از این پیامبر مسدود شده است.

می دانیم که در قرآن کریم و نیکی پدر ردیف نبوت در زنان مراجعه کننده به. اضافه نیک پدر در جای دیگر قرآن در ردیف کتاب آمده است که از این کار این است که شما می توانید به خوبی از اهمیت ویژه و اهمیت پروردگار بوده است.

حجت آمازون رفیعی می دانند که مقدس پدر و مادر و فرزند کمتر از اشتباه تصریح کرد: متاسفانه پیری جمعیت را تهدید می کند بنابراین اگر تعداد باروری کاهش در کودکان, چرا که به تنهایی مشکلات روانی به قربانیان.

بیان کرد که باید پدر و مادر به دلیل وضعیت اقتصادی باروری وحشت شده است ، افزود: خداوند هر روز با کودکان تولدش خواهد بود.

این استاد دانشگاه و یکی از عوامل قدرت در جهان هر کشور است که در کشور عنوان کرد و گفت: وجود جلوگیری نمی کند کودکان, تفریح و زندگی پدر و مادر, اما یک منبع انرژی و زنده دلی بالاتر خواهد بود.

می دانیم که در خداوند به صورت سه کیفیت خانواده حضرت زکریا (P) به آن اشاره کرد. وی افزود: خانواده زکریا (P) خوب دنبال شد و در این زمینه با سرعت و شتاب آنها و ستایش و جلال خدا را با ترس و امید و او را دیدم در خداوند تواضع متواضع و فروتن بود.

دکمه بازگشت به بالا