عمومی

اجرای نهضت قرآن آموزی با همکاری اداره کل اوقاف استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام مهدی عباسی صبح سه شنبه در جریان بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی رهبری سازمان تبلیغات در استان مرکزی و دیدار وی با مدیرکل هدیه و امور خیریه استان مرکزی در اراک ، این جلسات ، گفت: چهار مقوله ای که رویکرد اصلی سازمان تبلیغات است شامل نظارت بر مسائل فرهنگی استان ، آموزش منابع انسانی در صندوق های نظری ، مهارت های عمومی تبلیغات و گرایش های تخصصی تبلیغات ، تولید محتوا و شبکه سازی است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این چهار دسته تعامل خوبی با اداره کل استعدادهای درخشان دارد و گفتگوهای خوبی انجام شده تا بتوان از ظرفیت این اداره کل استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به مشارکت اداره کل آموزش استعدادهای درخشان در قرآن گفت: در زمینه قرآن شاهد یک حرکت قرآن آموزی برای دانش آموزان هستیم ، بنابراین این انجام شده.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا و شبکه سازی اظهار داشت: در این راستا علمای دین در استان همکاری می کنند.

عباسی گفت: 130 نفر روحانی در استان در زمینه شبکه سازی وجود دارد و همکاری های خوبی از جنبش اوقاف در این شبکه انجام شده است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای سمینارها برای خواهران و برادران استان در بحث سمینارهای شبکه سازی و تبلیغات ، اظهار داشت: 1200 حوزه علمیه خواهران در استان وجود دارد که ظرفیت بسیار خوبی است. امیدواریم علاوه بر اراک در سایر شهرهای استان نیز شاهد این شبکه باشیم و نگرانی ما در این منطقه شهری است.

عباسی گفت: از نظر اهداف ، رویکردها و مأموریت ها سازمان اوقاف یکی از نزدیکترین موسسات به سازمان تبلیغات است.

دکمه بازگشت به بالا