ورزشی

نیمکت‌نشینی لژیونر ایرانی مقابل تیم مورینیو

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ پیام فراسیم سال گذشته که سپاهان را به مقصد پورتیموننسه پرتغال ترک کرد، فصل گذشته شرایط ایده آلی در این باشگاه نداشت و تنها در دو بازی در لیگ برتر و سه بازی در جام حذفی به میدان رفت و در هفته های دیگر در جام حذفی حضور داشت. نیمکت نشینی یا دور از لیست، اما با او امیدوار بود که شرایطش در سال جدید بهتر شود.

این دروازه بان که به دلیل دوری از شرایط رقابتی در لیگ برتر پرتغال از لیست اولیه تیم ملی دور بود و در لیست ذخیره قرار داشت، امسال و با وجود شایعه حضورش در تیم هایی مانند فولاد، او در پورتیموننسه ماند تا منتظر فرصت بازی بماند

او امیدوار بود که تیمش در فصل 2022-23 با جدایی دروازه بان اول فصل گذشته شانس حضور در این تیم و شماره یک پورتیموننسه را داشته باشد اما امسال ظاهرا مطابق میل او پیش نمی رود. و این دروازه بان ایرانی به احتمال زیاد روی نیمکت یک دروازه بان ژاپنی خواهد بود. .

دروازه بان ایرانی پورتیموننسه در دو دیدار از چهار دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تیم های موناکو، فرانسه و پورتو فرصت بازی را کسب کرد.

تیم فوتبال پورتیموننسه شب گذشته در چهارمین دیدار تدارکاتی به مصاف رم، ایتالیا و شاگردان ژوزه مورینیو رفت که در هر دو نیمه، پیام برخلاف دو دروازه بان دیگر تیمش، فرصت بازی پیدا نکرد و به میدان رفت. روی نیمکت برای پایان

از سوی دیگر منابع خبری منتسب به پورتیموننسه نیز در روزهای اخیر اعلام کرده اند که عملکرد کوسوکه ناکامورا، دروازه بان ژاپنی در دیدارهای تدارکاتی قابل قبول بوده و او می تواند سرمایه قابل اعتمادی برای سرمربی این تیم در فصل جدید باشد.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا