ورزشی

گلزنی که مورینیو جای آزمون خواهان خریدش شد

طبق گزارشات شفافدر حالی که سردار آزمون تا چند هفته پیش یکی از گزینه های مورینیو برای خرید تابستان آسورم بود ، اکنون مشخص است که مربی پرتغالی به دنبال کدام مهاجم است.

ادین ژکو ، که یک سال دیگر از قراردادش با رم باقی مانده است ، مورد توجه اینتر قرار دارد و یکی از گزینه های اصلی جایگزینی روملو لوکاکو در ترکیب نراتزوری است. ژوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی بلاروس مخالف جدایی مهاجم بوسنیایی است.

گلی که مورینیو به جای آزمون می خرید

روزنامه ایتالیایی Repubblica اکنون گزارش می دهد که اگر ژاکی 35 ساله تابستان امسال رم را ترک کند ، خاص برنامه های جدی ای را برای افزودن مائورو ایکاردی به تیم تحت هدایت خود در نظر می گیرد. مورینیو که احتمال جدایی ژکو را بررسی می کند ، از سران باشگاه رم خواسته است تا مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرند.

به نوشته این روزنامه ، سران باشگاه رم با ایکاردی نیز ملاقات کرده اند ، اما اگر جکو بالاخره تابستان امسال در رم بماند ، به فکر جذب مهاجم سابق اینتر خواهند بود. گفته می شود دوون زاپاتا ، مهاجم کلمبیایی آتالانتا ، جانشین لوکاکو در اینتر است.

روملو لوکاکو ، از سوی دیگر ، پس از دو فصل موفقیت آمیز در اینتر ، در آستانه امضای قرارداد با چلسی است. او فصل گذشته در 36 بازی سری A 24 گل به ثمر رساند ، جایی که پس از 11 سال نقش مهمی در قهرمانی اینتر داشت و در نهایت با ارزش ترین بازیکن فصل در سری A لقب گرفت.

ایکاردی که در تابستان 2019 پس از یکسری اختلاف نظرهای بین او و مدیران اینتر به مدت یک فصل به پاری سن ژرمن قرض داده شد و از برنامه های تاکتیکی آنتونیو کونته کنار گذاشته شد و سرانجام قرارداد وی با باشگاه فرانسوی فسخ شد. تا سال 2024 تابستان گذشته او تا کنون 34 گل برای PSG در 64 بازی به ثمر رسانده است.

دکمه بازگشت به بالا