عمومی

نه مثل رئال می شویم نه مثل بارسلونا؛ما همان پرسپولیس و استقلال هستیم

می گویم چقدر خوب خواهد بود اگر مثلاً باشگاه استقلال رسما قهرمانی را به پرسپولیس تبریک گفت و با رقیب دیرینه خود آرزوی موفقیت کرد. استقلال مانند بارسلونا رفتاری نکرد که رئال مادرید پیروزی قهرمانی را تبریک گفت. سوالاتی برای قهرمانی؟

من حتی وقتی ناگهان عکسی از آقای دیدم می خواستم چنین داستانی را بنویسم و ​​منتشر کنم. رسول پناه ، مدیر تحسین شده باشگاه پرسپولیس. ظاهرا او دیشب برای استقبال از بازیکنان به فرودگاه رفته بود و شاهکار جدیدی را ایجاد کرده بود. برای باز کردن مکانی در قلب هواداران آقای. سرپرست ، واقعاً برای خودتان فکر کردید که به هواداران رسیدید و شماره 4 را به تیم رقیب نشان دادید؟ ژست ویژه “4” را نشان دهید و عکس بگیرید؟

من نوشتم که چرا باشگاه استقلال با این قهرمانی به پرسپولیس تبریک نمی گوید ، حالا می گویم آنها کار خوبی کردند که تبریک نمی گویم! تبریک می گویم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به گفته مرحوم حجازی ، همه چیز به دست ما می رسد. حافظه من کمکی نمی کند اما در دنیای فوتبال معتبر ، این همه هوادار در بین سران این باشگاه کجا بودند؟ چه کسی پس از نمایش شماره “5” پیکه (پس از شکست رئال مادرید) رهبران بارسلونا را دیده است تا با این افتخار عکس سوغاتی بگیرند؟

آقا رسول پناه ، به جای نشان دادن شماره 4 ، کارهای مهم دیگری را در کلوپ انجام می دهید. لیگ به پایان می رسد ، تمام بدهی ها در دست باشگاه است و بسیاری از بازیکنان فعلی ممکن است پرسپولیس را ترک کنند. هواداران ، آیا آنها را در تیم می خواهید؟ رفته است روزهایی که پول کاری نکرد و لباس پرسپولیس و استقلال به اندازه کافی برای بازیکنان زیبا بود! در دنیای امروز ، اعداد 4 ، 6 و غیره است. فقط برای بازیکنان یکسان است و اگر حساب آنها خالی باشد ، آنها امروز در تیم شما شماره 4 را نشان می دهند و فردا شماره دیگری برای رفتن به تیم رقیب. به جای رفتارهای مردمی ، با نقل و انتقالات به تابستان داغ فکر کنید. فکر کنید پول کالدرون ، پول برانکو ، پول بشار ، محرومیت احتمالی و …

251 251

دکمه بازگشت به بالا