اجتماعی

نهادهاوسازمان های دولتی وغیردولتی منتظر تیم های بازرسی باشند/برخوردبا دستگاه های متخلف طرح جدید

مرگ های تاج همچنان بالا است و دولت سخت در تلاش است تا برنامه جدید محدودیت تاج را اجرا کند. در همین راستا ، بازدید فوری از سازمان ها و م institutionsسسات دولتی و غیر دولتی و دستورات پایتخت در حال پیگیری است ، بنابراین آژانس های مختلف باید در هر زمان منتظر حضور تیم های بازرسی برای ارزیابی انطباق با پروتکل های بهداشتی و طرح جدید محدودیت ها باشند. و امروز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران به همراه مسعود شفیعی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه خبرنگاران به طور ناخواسته از برخی ارگان های دولتی بازدید کردند.

به گزارش یومیر ، امروز (سه شنبه) در جریان بازدید پاشا ، معاون مدیرکل توسعه مدیریت و منابع تهران ، به همراه مسعود شفیعی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ، برخی ارگان های دولتی ارزیابی و تخلفات ارزیابی شدند.

بنابراین گزارش می گوید که موفقیت در طرح جدید تنها با مشارکت همه شهروندان حاصل می شود ، بنابراین کارکنان دستگاه های مختلف باید قوانین این طرح را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند و از طرف دیگر شهروندان باید به طور فعال در مراجعه به دستگاه های دولتی مشارکت کنند و از خدمات غیر ضروری خودداری کنند. .

در همین رابطه ، غلامرضا عباس پاشا ، معاون مدیركل تهران در گفت وگو با یومیر ، اظهار داشت: به دستور استاندار تهران ، بازدید فوری از برخی ارگان های دولتی با رئیس سازمان برنامه ریزی استان تهران برای پاسخگویی به چالش های پروتكل های بهداشتی طرح جدید “. محدودیت های بیماری کرونا باید ارزیابی شود.

وی در توضیح این بازدید افزود: “اولین واحدی که ما در آن شرکت کردیم آموزش تهران بود که در اجرای ضوابط بسیار خوب عمل کرده و با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی گامهایی را برای پاسخگویی به مشتری برداشته است. خوشبختانه شیوع در آموزش و پرورش یک درصد بوده است که به دلیل تلاش هایش برای شکستن زنجیره تاج ستودنی است. متأسفانه بیشترین موارد در استان تهران در بین دستگاه های دولتی مربوط به م institutionsسساتی مانند ثبت اسناد در استان تهران است که مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با مراجعه به ثبت اسناد ، موارد تخلف در ارتباط با رعایت پروتکل های بهداشت شخصی و عدم استفاده از ماسک مشاهده شد ، زیرا در این رابطه از طریق بالاترین مقام این واحد ، بدون ثبت نام در پرونده ، به این افراد اخطار داده شد. متأسفانه ، تا به امروز ، براساس کارمندان خود گزارش شده در ادارات مختلف در استان تهران ، به طور متوسط ​​تقریباً وجود دارد. 15٪ از کارمندان دولت به این بیماری آلوده شده اند. در برخی از واحدهای ثبت اسناد تجمعی از مشتری به دلیل نیاز به ارائه برخی از خدمات مهم مشروط بر حضور افراد مشاهده شد كه با پیشنهاد ثبت اسناد و تأیید استاندار تهران این سازمان تصمیم گرفت سرعت بخشیدن به خدمات برای شهروندان و کاهش 50 درصدی انباشت آنها. از قدرت های خود استفاده کنید.

پاشا در مورد ضمانت اجرایی طرح جدید در ادارات گفت: “برای سازمانهای دولتی كه كارمندان مرتكب تخلف می شوند ، در نظر گرفته اند كه مجازاتهایی در پرونده برای اخراج از خدمت ذکر نشده است ، كه باید توسط بالاترین مقام نظارت و استفاده شود. ” دستگاه را اجرا کنید.

به گفته وی ، روند نظارت بر اجرای طرح جدید محدودیت های بیماری کرونا فرمانداران و بخشداران استان تهران با کمک تیم های بازرسی تا پایان پروژه ادامه دارد و سازمان ها و م institutionsسسات عمومی و غیردولتی باید هر زمان منتظر بمانند. حضور تیم های بازرسی باید در محل کار آنها سرزده باشد ، بنابراین تمام قوانین موجود در این طرح باید با دقت اجرا شود.

معاون مدیرکل تهران در پاسخ به سوالی در مورد میزان آلودگی کارکنان استانداری تهران گفت: با توجه به اینکه استانداری تهران مشتری های زیادی دارد ، حدود 20٪ از شهروندان و آژانس های مختلف به این بیماری آلوده شده اند که بالاترین میزان آن است. نرخ در مناطق روستایی. ” و مناطق بوده اند

در بخش دیگری از این بازدیدها ، مسعود شفیعی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان تهران ، با اشاره به بخشنامه سازمان مدیریت و استخدام محدودیت های بیماری کرونا در سازمان ها و م Publicسسات عمومی دولتی و غیر دولتی: خدمات عمومی و مهم باید وجود داشته باشد نهادهای مختلف باید از هم جدا شوند و در این رابطه تصمیم گرفته شد که نهادهای مختلف خدمات مهم خود را به ما تبلیغ كنند تا این خدمات را با حداكثر ظرفیت به شهروندان ارائه دهند.

وی افزود: انتظار می رود شهروندان خدمات عمومی غیر فوری را به روزهای پس از محدودیت های تاجگذاری موکول کنند. بدون شک ممکن است به جای استفاده از یک سوم نیروها ، نهادی که خدمات اساسی را به شهروندان ارائه می دهد مجوز ارائه خدمات با 50 درصد نیروها را داشته باشد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه سازمان های دولتی بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند اما باید با توسعه زیرساخت ها ، ارائه خدمات الکترونیکی نیز گسترش یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا