حوادث

نقش اساسی پلیس در رشد اقتصاد، تحولات سیاسی، جامعه و فرهنگ

جانشین فرجا با بیان اینکه تقویت تعاملات و دیپلماسی یکی از راهبردهای اساسی فرجا است خاطرنشان کرد: امنیت زمینه ساز رشد و توسعه در همه ابعاد جامعه به ویژه در زمینه های اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش یومیر، سردار قاسم رضایی در نشست تعاملات و دیپلماسی مرزی با کشورهای همسایه که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و هیئت همراه و جمعی از فرماندهان و معاونان پلیس تخصصی در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد، عمر با ابراز احترام به مقام معظم رهبری و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان پس از جنایت تروریستی در شیراز، برقراری امنیت و حضور جهادی نیروی انتظامی در مسیر رشد اقتصادی، تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش اساسی دارد تا جایی که کارشناسان همواره بر تامین، حفظ و ارتقای امنیت به عنوان مهمترین شاخص نیاز مبرم به تامین زیرساخت های لازم تاکید دارند. رشد و توسعه هر جامعه

رضایی با بیان اینکه تعاملات و دیپلماسی از راهکارهای اساسی فرجا است، تصریح کرد: همانطور که گفته شد ایجاد بستر امنیتی برای تسهیل حرکت در مسیر پیشرفت و در یک کلام تحقق توسعه ملی ضروری و تعیین کننده است. تلاش گروه فرماندهی پلیس در حوزه های مختلف برای ارتقای امنیت، تأثیر مستقیمی بر اقشار مختلف جامعه خواهد داشت و آثار مثبت آن در زندگی روزمره مردم محسوس خواهد بود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مشارکت و تعاملات هدفمند محور نگاه هوشمند پلیس است، گفت: برقراری نظم و تامین امنیت وظیفه خطیر و اولیه فرج است. که با تعاملات هدفمند، همدلی و منفعت حاصل می شود و با ظرفیت عظیم سرمایه اجتماعی و نیز مسئولیت و همکاری نهادهای مرتبط میسر می شود.

وی تصریح کرد: عوامل جان بر کف در مجموعه پلیس تلاش می کنند با تمام توان در اقصی نقاط کشور از مرکز تا مرز، وظایف خود را به صورت شبانه روزی انجام دهند و در خدمت هموطنان عزیز باشند و معتقد است فرهنگی جامعه و نخبگان علمی و آموزشی کشور سنگر این جبهه محسوب می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا