حوادث

باید مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

مجمع نمایندگان استان اصفهان در بیانیه ای شهادت شهید رنجبر را تسلیت گفت و تاکید کرد همه مسئولان باید با هم متحد شوند و از نقض امنیت جامعه و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

به گزارش یومیر، متن پیام تسلیت نمایندگان استان اصفهان پس از شهادت علی اکبر رنجبرس، افسر نیروی انتظامی به شرح زیر است:

“به نام خدا

شهادت مظلومانه سرهنگ پاسدار علی اکبر رنجبر در مبارزه با اراذل و اوباش را تبریک و تسلیت عرض می نماییم. این شهادت مصداق عینی ضرورت بازنگری در قوانین و نحوه اجرای آن در برخورد با اراذل و اوباش نیروهای مختلف و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است. قلدران با سلاح سرد و گرم و ارعاب سلب آرامش و آسایش مردم عزیز را هدف قرار داده و محکوم خواهند شد. همه مسئولان باید دور هم جمع شوند و از نقض امنیت جامعه و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

اینجانب یک بار دیگر این ضایعه تلخ را به فرماندهی غیور و کارکنان نیروی انتظامی، خانواده این شهید سرافراز و فرزندان دلبند و مردم شریف استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و برای این شهید عزیز از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای این شهید عزیز طلب مغفرت و مغفرت دارم. صبر و اجر برای بازماندگان. ما حقه را مسئول موفقیت روزافزون نیروی پلیس می دانیم.

از عجله نیروی انتظامی در دستگیری قاتل سفاک این شهید تقدیر کرده و برخورد سریع و قاطع با این اقدام شنیع را ضروری می دانیم. »

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا