حوادث

ایفای نقش مسئولانه پلیس در ماموریت اربعین/برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به ماموریت مهم پلیس در تامین امنیت پلیسی – ترافیکی مراسم اربعین حسینی گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی نقش مسئولانه و متعهدانه ای ایفا کرد و در محل است. خدمت عزاداران

به گزارش یومیر، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با حضور اصحاب رسانه با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، به ماموریت مهم و حساس پلیس تامین امنیت ترافیکی پلیس برای مراسم اربعین حسینی اشاره کرد. وی گفت: نیروی انتظامی در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی نقش مسئولانه و متعهدانه ای ایفا کرد و در حد توان در حال خدمت رسانی به آرامش عزاداران حسینی است.

وی به حضور قوی، هدفمند و موثر پلیس در مسیرهای تعیین شده برای تردد زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: زیرساخت های لازم برای تسهیل در تردد زائران حسینی از مرزهای کشور برای سفر به عراق و برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی وجود دارد. پیش بینی ها و جلسات تعامل با مقامات عراقی انجام شده است.

رئیس پلیس کشور تصریح کرد: رایزنی هایی انجام شده تا حتی اگر گذرنامه ای تا یک ماه اعتبار داشته باشد، با آنلاین الحاقی پلیس به تایید مقامات عراقی برسد و زائر بتواند با آن تردد کند.

اشتری افزود: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و اینکه زائران حسینی بیشتر در ساعات پایانی شبانه روز تردد خواهند کرد، اقدامات لازم برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی انجام شده است.

فرمانده انتظامی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود از برخورد پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش مردم خبر داد و گفت: هرکس بخواهد با هنجارشکنی و خلاف قانون، امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند. با روشی مقتدرانه و قانونی برخورد شود.» پلیس مقابله خواهد کرد.

مردم شریف ایران شایسته بهترین خدمات هستند

اشتری همچنین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: در استان دارالارشاد حسینی و پایتخت حسینی اردبیل در ایام محرم برای من افتخار گرانبهایی است.

وی استان های آذری زبان کشورمان را مثال زدنی و وحدت و انسجام آنها را مثال زدنی و باعث سربلندی کشور عنوان کرد. وی افزود: امروز به برکت خون پاک، معنویت و دینداری شهدا، پایبندی به ارزش های اسلامی و دینی، رهنمودها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار و با ثبات در سراسر استان اردبیل حاکم است.

فرمانده انتظامی کشور با قدردانی از همراهی و مساعدت مسئولین استانی از ماموریت های نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلامی، مدافعان مظلوم و حافظان امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و ایستادگی در برابر جنایتکاران است. و قانون شکنان با نهایت قدرت و تعهد». آیا او.

اشتری با اشاره به تلاش و از خودگذشتگی نیروی انتظامی در سنگر برای تامین، حفظ و توسعه امنیت و آمادگی برای خدمت به اقشار اجتماعی و نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی نظام خواندند. امنیت و تاکید بر ارائه خدمات شایسته به مردم و تامین امنیت و آرامش در اقشار اجتماعی همواره مورد تاکید بوده است.

وی با اشاره به گستردگی، تنوع و تنوع ماموریت ها و محورهای نیروی انتظامی به مردم، افزود: خدا را شاکریم که در لباس مقدس نیروی انتظامی، خدمتگزار مردم و نظام مقدس اسلامی هستیم. جمهوری ایران زیر پرچم استان.

فرمانده انتظامی کل کشور اردبیل را با وجود مرزی بودن یکی از امن ترین استان های کشور با بهترین شاخص های امنیتی عنوان کرد و گفت: ماموریت انسداد مرز در استان اردبیل را با ارائه امکانات لازم در اسرع وقت به پایان خواهیم رساند. در دسترس. و تجهیزات

اشتری بر لزوم افزایش پیشرفت و تخصص در نظام پلیس و حرکت رو به رشد آن با بهره مندی از امکانات و تجهیزات روز تاکید کرد و افزود: ملت شریف ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات است و پلیس باید با حداکثر توان در این عرصه حضور داشته باشد. ” و تعهد به ایفای نقش

وی با قدردانی از خدمات و زحمات سردار حسینی در چهار دهه و به عنوان فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سردار حسینی از فرماندهان خوب، با تجربه و با سابقه رهبری درخشان در نیروی انتظامی است و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

پیروی از آرمان های شهدا ضامن امنیت، عزت و استقلال ایران اسلامی

اشتری همچنین در سفر به اردبیل با خانواده شهید محسن ایران نژاد در اردبیل دیدار کرد. وی در این دیدار شهدا را مایه افتخار و سربلندی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدا با نثار خون پاک خود در راه دفاع از آرمان ها و اهداف مقدس کشور امنیت و استقلال کشور را تضمین کردند. نظام اسلامی».

وی با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ارج نهادن به ایثارگری های این عزیزان افزود: شهادت بزرگترین هدیه خداوند به بندگان خاص خود است و باید همواره قدردان جانفشانی های شهدا باشیم و به خانواده و جایگاه گرانقدر آنان احترام بگذاریم.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه پیروی از آرمان های شهدا ضامن امنیت، عظمت، صلابت، عزت و استقلال ایران اسلامی و اقتدار جهانی آن است، تصریح کرد: در این راستا، مردم ایران و کشورمان را به سمت خود می کشند. وی گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، ایمان و بصیرت دینی و انقلابی و ترویج و بهره مندی از فرهنگ ایثار و شهادت است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، سردار اشتری در این دیدار با احترام و تکریم مقام معظم رهبری، خانواده این شهید را تجلیل و ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده دستورات و مساعدت های لازم را به ویژه در امور پزشکی این خانواده

شهید محسن ایران نژاد از شهدای نیروی انتظامی بود که در سال 1386 توسط عوامل گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در منطقه سراوان و حین خدمت در کلانتری شمسر به شهادت رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا