حوادث

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت حین نزاع جمعی

یومیر / گیلان فرمانده انتظامی رشت از دستگیری 10 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده که باعث درگیری و برهم زدن نظم عمومی در این شهر شده بودند ، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقابله با برهم زدن نظم عمومی و امنیت و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همیشه در دستور کار پلیس است ، افزود: ما اجازه نمی دهیم کسی این صلح و امنیت را به خطر بیندازد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و ارعاب تعدادی از اراذل و اوباش و برهم زدن نظم عمومی در یکی از خیابان های رشت ، پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت. “

فرمانده انتظامی رشت گفت: بلافاصله 11 افسر پلیس با کمک واحد اورژانس به محل اعزام شدند. وی گفت: “ماموران پس از مشاهده درگیری با پلیس ، 10 اراذل و اوباش را در این درگیری دستگیر کردند.”

این سازمان اجرای قانون با بیان اینکه افراد دستگیر شده از اراذل و اوباش باتجربه هستند ، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای محاکمه به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس گفت: کلیه فعالیتها و اقدامات مجرمان و اراذل و اوباش به طور مداوم کنترل می شود و در صورت بروز هرگونه تخلف و جرم علیه امنیت و آرامش شهروندان ، پلیس در چارچوب قوانین و مقررات برخورد می کند .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا