حوادث

دستگیری دو تن از عوامل اغتشاشات در شهرستان ری/ سارق میلیاردی پل‌های آهنی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو نفر از اغتشاش گران، دستگیری قاتل و دزد پل های آهنی میلیاردی خبر داد.

به گزارش یومیر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به پرونده های اصلی پلیس در شهرستان ری از دستگیری دو تن از سرکردگان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: در ادامه شناسایی عوامل اصلی اغتشاشات و اخلال در نظم عمومی که با سوء استفاده و ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی سوار بر موج اعتراضات مردمی، اقدام به تخریب و آتش سوزی سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و عمومی، موفق به شناسایی هویت و محل 2 نفر از سرکردگان و عوامل اصلی اغتشاشات در شهرستان شدند. اشعه.

وی با اشاره به دستگیری هر دو متهم گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از انجام اقدامات قانونی به محل مورد نظر رفته و با انجام عملیات های جداگانه هر دو متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک پلیسی به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به اخلال در نظم عمومی اعتراف کرد. متهمان نیز به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات با هماهنگی قانونی برای دستگیری دیگر همدستان متهمان ادامه دارد.

عاملان درگیری در کهریزک دستگیر شدند

جلیلیان با اشاره به دستگیری عاملان درگیری در منطقه کهریزک گفت: پس از درگیری دسته جمعی، ماموران پلیس محلی عاملان درگیری را در این محل شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: پس از تحقیقات پلیس آگاهی، هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و پس از انجام مراحل قانونی، طی یک اقدام ضربتی هر پنج نفر که عاملان این درگیری بودند دستگیر و دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه این افراد 6 قبضه سلاح سرد شامل قمه و چاقو کشف شد. در ادامه متهمان با آغوش باز به کلانتری معرفی و پس از تحقیقات و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

دستگیری دزدی که تجهیزات شهری را میلیاردی فروخت

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارق میلیاردی گفت: در پی دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی مبنی بر سرقت پل های آهنی در منطقه قیامدشت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کلانتری محل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 174 قیادشت پس از اطمینان از صحت و سقم پرونده با بررسی ردیابی و مراقبت تصویری سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ری ادامه داد: ماموران تیم عملیاتی کلانتری کیامدشت پس از شناسایی پیک های جنایتکار در مناطق جرم خیز، سارق را در حین سرقت مشاهده کردند و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند. ایستگاه پلیس.

جلیلیان با اشاره به اعترافات متهم گفت: سارق علاوه بر اعتراف به جرم خود به چندین فقره سرقت بزرگراهی به ارزش پنج میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات و مختومه شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا