حوادث

کشف ۱۲۴ هزار داروی احتکار شده در شهرری/ دستگیری سارق دلارهای تبعه خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف انبوه دارو، آرد و روغن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یومیر سرهنگ دوستعلی جلیلیان درباره اجرای فاز جدید طرح تندر در شهرستان ری بیان کرد: در این طرح 24 فقره سرقت منهدم و 164 سارق و 9 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این مرحله از طرح رعد گفت: در عملیات پلیسی 37 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

دوستعلی جلیلیان ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این طرح کشف 29 قبضه سلاح گرم و 102 قبضه سلاح سرد است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص کشف آرد و روغن احتکار شده و سوخت قاچاق گفت: در اجرای این طرح و مقابله با کلاهبرداران 40 تن آرد، 75 تن روغن خوراکی و 30 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گفته وی، کارشناسان ارزش اموال کشف شده در این مرحله از پروژه را بیش از 180 میلیارد ریال برآورد کردند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در این شهرستان شاهد کاهش 9 درصدی سرقت، 45 درصدی دستگیری و 27 درصدی افشاگری بوده ایم، گفت: به مراکز مشاوره صلح و سازش ارجاع داده شده است. اجرای پروژه های تندر تا حصول رضایت حداکثری شهروندان ادامه خواهد داشت.

سرقت 16000 دلاری توسط راهنمای اتباع خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین درباره دستگیری سارقی که 16 هزار دلار از کیف یکی از شهروندان کشور همسایه سرقت کرده بود، بیان کرد: یک شهروند کشور همسایه با مراجعه به کلانتری عبدالعظیم(ع) مبلغ 16 هزار دلار را اعلام کرد. پول نقد از کیف او به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: با اعلام این شکایت تیمی از بازپرسان پرونده آن را در دستور کار خود قرار دادند و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیاتی پلیس با مشاهدات و بررسی های میدانی به سرنخ های متعددی دست یافتند که نتایج آن حاکی از انجام این سرقت توسط راهنمای گمشده بود. فرد مورد نظر دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

جلیلیان تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به بزه انتسابی اعتراف و دلارهای مسروقه کشف و متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 10 میلیارد ریال مواد مخدر احتکار شده در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف 124 هزار عدد قرص و شربت احتکار شده در این شهرستان خبر داد و درباره جزئیات آن گفت: ماموران انتظامی قلعه نو در محدوده میدان معلم شهرستان ری اطلاعاتی مبنی بر احتکار مواد مخدر کشف کردند. نتایج تحقیقات اولیه به مرجع قضایی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های قانونی تیمی از ماموران به همراه بازرسان اداره زندان و اصناف از این محل بازدید کردند و در این بازدید 124 هزار عدد قرص و شربت کشف شد. این مواد بر خلاف ضوابط قانونی و بهداشتی نگهداری می شدند.

به گفته وی، کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در میان مواد کشف شده تعدادی مواد کمیاب وجود دارد، گفت: کشفیات با دستور قضایی در اختیار شاکیان قرار گرفت.

وی در پایان بیان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و دو دستگاه خودروی ارتکاب جرایم توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا