حوادث

دستگیری ۵۱۳ سارق در شرق استان تهران 

یومیر / تهران فرمانده نیروی ویژه پلیس شرق استان تهران از دستگیری 513 سارق و کشف بیش از 18 میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در طرح عملیاتی مرصاد یک در این فرماندهی خبر داد.

عزیزی سردار کیومر در مورد عملیات عملیات مرصاد 1 که به مدت یک هفته در مناطق شرقی استان انجام شد ، توضیح داد: “این عملیات یکی از مجموعه عملیات با هدف کشف مواد مخدر ، کالاهای قاچاق و اموال مسروقه است. و با اراذل و اوباش بجنگند. ” طراحی و بهره برداری شده است که عملکرد فوق العاده ای نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه ارزش کارشناسی قاچاقچیان کشف شده در این عملیات 18 میلیارد و 112 میلیون ریال است اظهار داشت: این کالاها شامل بیش از 20 هزار لیتر سوخت قاچاق ، پوشاک ، منسوجات ، پتو ، چای ، مواد آرایشی ، دخانیات و لوازم جانبی ماشین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: در زمینه مواد مخدر که آن را آسیب فوق العاده جامعه می نامیم ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف 119 و 313 گرم مواد افیونی و دستگیری 83 خرده فروش و 147 معتاد به مواد مخدر شدند. .

سردار عزیزی با بیان اینکه طی این پروژه چندین باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است ، ادامه داد: اجرای طرح های پاکسازی در مراکز جرم و مناطق آلوده در استان با رضایت مردم همراه بود و من از همکاری مردم و دستگاه ها قدردانی می کنم. .

فرمانده انتظامی استان شرق تهران از کشف 58 دستگاه خودرو سرقتی و 29 دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در عملیات مرصاد 1 خبر داد و گفت: 513 سارق حرفه ای در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

وی در بخشی دیگر با اشاره به تعقیب جدی پلیس استان به دلیل اجرای اقدامات فرمانده محترم ناجا و مطالبه مردمی در بحث مقابله و برخورد با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: با پیگیری و نظارت دقیق پلیس ، 40 نفر از اراذل و اوباش معروف دستگیر و سی اسلحه گرم را توقیف کرد.

این افسر ارشد پلیس راهنمایی و رانندگی از برهم زدن نظم راهنمایی و رانندگی خبر داد و تصریح کرد: انضباط راهنمایی و رانندگی یکی از حقوق اجتماعی فرد است و پلیس با جدیت این موضوع را پیگیری می کند که این نشانه توقیف 476 وسیله نقلیه است. و 116 موتورسیکلت تخلف دارد.

به گزارش یومیر ، به نقل از معاون اجتماعی فرمانده انتظامی در شرق تهران ، سردار عزیزی امنیت جامعه را مهمترین نگرانی پلیس دانست و از برداشت حمایتی مردم و مسئولان در موضوع نظم و امنیت استان قدردانی کرد. تهران با همکاری مردم ، دستگاه ها و پشتیبانی قوه قضائیه مصمم است با قاطعانه با مجرمان و مجرمان برخورد کند و مطمئناً با این انسجام و همدلی موجود در استان ، هیچ مجرمی در امان نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا