حوادث

رئیس پلیس کشور: فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است

سردار فرجار با بیان اینکه می توان با برنامه ریزی و بررسی فرآیندها بهتر از گذشته عمل کرد، گفت: باید با تهیه ارزیابی اجتماعی و آینده پژوهی و نگاه به نقشه های راهبردی آینده در این زمینه کار قوی و مناسبی انجام داد.

به گزارش یومیر، سردار حسین اشتری در جشنواره تحلیل پژوهشگر 1401 در دانشگاه علوم حقوق امین گفت: همه ساله طی مراسمی از پژوهشگران، پژوهشگران و اساتیدی که در این زمینه تلاش می کنند تجلیل می شود. الحمدلله با اقدامات انجام شده از سال 1353 مجتمع فرجا رشد کرده و ایجاد سازه جدید فراجا در این منطقه پیشرفت محسوب می شود.

وی ادامه داد: فرجا از نظر ساختار و امکانات در وضعیت خوبی قرار دارد و قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده است، اما باید تلاش شود تا با پیشرفت و پیشرفت در ماموریت های فرجا، کارایی و سرعت کار افزایش یابد.

اشتری با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: در جنگ ترکیبی که علیه مردم ما شکل گرفته است، با وجود اینکه همه دستگاه ها در صحنه تلاش می کنند، گروه فرجا از آن زمان به طور مستمر در میدان و در خط مقدم پیشگیری و مقابله بوده است. روز اول تا الان که حدود سه ماه است بروماگرها و تفکر حاکم حضور داشته اند.

سردار فرجا ادامه داد: ملت ایران از قیام هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی ایجاد شده است، پیروز بیرون آمده است. البته قیام اخیر با همه رویدادهای قبلی متفاوت است و از این نظر پلیس باید آمادگی بیشتری نسبت به قبل داشته باشد، زیرا دشمن در طول 43 در سال های اخیر هرگز متوقف نشده و همواره سعی در ایجاد دسیسه داشته است. علیه ملت ایران

وی بیان کرد: تامین امنیت کشور و آرامش مردم وظیفه پلیس است، هرچند همه عزیزان صمیمانه در کنار گروه فرجا هستند و در این امر کمک می کنند، اما مسئولیت اصلی بر عهده پلیس است که باید با توجه به شرایط موجود و استفاده بهینه از علم و دانش و تجربه، فناوری های نوین و توانمندی های داخلی و خارجی سازمانی و برنامه ریزی صورت گیرد تا با ایجاد تغییراتی شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

پلیس در میدان درخشیده است

اشتری خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و بازنگری در فرآیندها قطعا می توان بهتر از گذشته عمل کرد، هرچند پلیس مرد به عنوان یک نهاد انقلابی همیشه در میدان و صحنه خوب درخشیده و ایستاده است، اما باید این کار را کرد. با تهیه ارزیابی اجتماعی و تحقیقات آتی و با در نظر گرفتن برنامه راهبردی آتی، باید در این زمینه کار قوی و مناسبی انجام شود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی ادامه داد: به هر حال برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی، حتی اگر کاری انجام شود، باید با توجه به شرایط موجود، تهدیدها و برخی ناکارآمدی ها و مشکلاتی که جامعه وجود دارد، انجام شود. همیشه چهره ها پلیس باید مانند گذشته آماده ایفای نقش موثر و مهم باشد. این یک مهارت خوب است که تنها با ایجاد برنامه ریزی، انسجام و یک نقشه راه دقیق ایجاد می شود. الحمدلله با تزریق نیروهای جوان، کارآمد و نخبه به مجموعه فرجا انشاالله شاهد بهسازی روز افزون این مجموعه و همچنین تحول آن خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا