عمومی

نظر استاندار تهران درباره تعطیلی دو هفته ای تهران

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه پانل کوید – سیزدهمین کنفرانس علوم سلامت بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این س questionال که آیا شما با تعطیلی تهران از دو هفته پیش موافق هستید ، افزود: به عنوان وزیر کشور و سخنگوی پیشخوان ملی تاج تاج یک پیشنهاد است و باید در ستاد ملی کرونا مورد بحث قرار گیرد و پس از تأیید به آن اطلاع داده شود.

وی یادآور شد: این موضوع هنوز در ستاد ملی علیه کرونا بررسی نشده است.

وی ادامه داد: خستگی کادر پزشکی و بستری شدن زیاد در بیمارستان ها ایجاب می کند شرایطی را فراهم کنیم که بار مراجعه به بیمارستان را کاهش دهد.

فرماندار تهران همچنین گفت: عملیاتی که با همکاری وزارت بهداشت و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شده و شرایط را برای داشتن حالت تهاجمی نسبت به چرخه انتقال ویروس کرونا فراهم می کند.

بندپی تهران اظهار داشت که ما از همه اقداماتی که می توانند به کاهش بار بیماری و ویزیت بیمارستان کمک کنند ، استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 6 هزار و 500 بیمار در بیمارستان های استان تهران تحت درمان هستند ، پیشنهاد تعطیلی تهران مطرح شد تا بتوانیم بار مراجعه به بیمارستان ها را کاهش دهیم.

فرماندار تهران خاطرنشان كرد: گلوگاه هاي اصلي در چرخه تاج در استان تهران از جمله مترو و حمل و نقل عمومي بايد توسط آنها ارزيابي شود تا در صورت تعطيلي دو هفته اي از بار بيماري كاسته شود.

16 گروه یکپارچه تعطیلی مشاغل را از طریق کلون کنترل می کنند. ساعت 18:00
استاندار تهران همچنین در پاسخ به این س ofال که چگونه تعطیلی مشاغل از ساعت 13 نظارت می شود ، گفت: 18: در جلسه امروز ، با حضور استاندار تهران ، شمیرانات و مقامات وزارت صنعت ، اتحادیه های کارگری ، زندان ها و نیروی انتظامی ، 16 تیم تلفیقی بر اجرای مصوبه از مقر ملی کرونا از kl نظارت می کنند. ساعت 17:00 در مناطق مختلف شهر.

محسنی بندپی ادامه داد: علاوه بر این حدود 100 نیروی پلیس موتوری نسبت به تخلفات هشدار می دهند.
وی با یادآوری اینکه با متخلفان برخورد می شود ، گفت: شب گذشته 45 درصد مشاغل گروه های 2 ، 3 و 4 این مصوبه را رعایت کردند و امشب تیم های نظارتی افزایش می یابد تا مصوبه ستاد ملی کرونا به شدت رعایت شود.
طبق تصمیم اخیر ستاد ملی کرونا ، مشاغل غیر ضروری از این طریق بسته می شوند 18 در 11 نوامبر ، و با تصمیم ستاد ملی تاج ، تصمیم گرفته شد محدودیت های یک ماهه (تا 11 دسامبر) از

طبق این مصوبه ، کلیه مراکز شغلی به جز مراکز مهم ، از جمله مراکز درمانی ، داروخانه ها ، نیروهای آتش نشانی ، مراکز امداد و نجات ، آمبولانس ها ، خدمات عمومی ، تلفن ها ، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای تا صبح روز بعد بسته خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا