اجتماعی

تصمیم گیری نهایی برای تعطیلی فردا در ساعت ۲۲ امشب/لغو بازی پرسپولیس و آلومینیوم

دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود فردا (19 فروردین) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود لغو شد.

به گزارش یومیر کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز با حضور استاندار تهران در استانداری تهران برگزار و تاکید شد که هیچ گونه مسابقات ورزشی و ورزشی در فضاهای باز برگزار نمی شود.

از دیگر تصمیمات این جلسه می توان به شفاف سازی کامل دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها و اورژانس و هلال احمر اشاره کرد که تصمیم نهایی برای تعطیلی مدارس تا پایان امشب اعلام می شود.

همچنین به بیماران تنفسی توصیه شد از تردد در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش یومیر، محسن منصوری – استاندار تهران – در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران برای تشریح تصمیمات اخیر این کمیته با توجه به تشدید گرد و غبار در استان تهران گفت: از کل. ساعت 17:00 امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط برگزار و آخرین اخبار و گزارشات آلودگی هوای تهران بررسی شد.

وی افزود: وضعیت فعلی آلودگی هوا خوب نیست و در حال حاضر شاخص 430 را نشان می دهد اما این آلودگی رو به کاهش است و از طرفی مواد آن با آلودگی های شیمیایی ناشی از تردد خودروها که بیشتر در سرما با آن مواجه می شویم متفاوت است. فصل.” اما در هر صورت سلامت شهروندان را تهدید می کند.

منصوری ادامه داد: طی یکی دو ساعت اخیر به دلیل وزش باد تعداد شاخص های آلودگی هوا کاهش یافته و اسن و پیش بینی های هواشناسی حاکی از وزش باد و احتمال بارندگی است که ممکن است باعث کاهش بیشتر آلودگی هوا شود.

وی افزود: برای پیش بینی دقیق نقشه های ماهواره ای و سامانه های نظارتی جمع بندی نهایی به ساعت 18 موکول شد. ساعت 22 امشب تا تصمیم نهایی در مورد تعطیلی یا عدم تعطیلی و اطلاع رسانی به شهروندان از طریق رسانه ها انجام می شود. فردا بدون شک شاهد کاهش آلودگی و بهبود تعداد شاخص ها خواهیم بود اما باز هم هوای خوبی نخواهیم داشت.

منصوری با اشاره به مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، یادآور شد: فردا مسابقه فوتبالی که قرار بود در تهران برگزار شود، یعنی. دیدار پرسپولیس و آلومینیوم برای حفظ سلامتی بازیکنان و هواداران لغو شد. ممنوع می شود و سازمان های امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر، بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی در آماده باش کامل خواهند بود.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا