عمومی

استاندار تهران: افزایش کرایه‌ها غیرقانونی است

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

به گزارش ایرنا ، انوشیروان محسنی بند پی یکشنبه شب در جلسه شورای حمل و نقل ترافیک تهران اظهار داشت: در برخی از ترمینال ها شاهد افزایش کرایه ها هستیم و به رانندگان توصیه می کنیم کرایه ها را بی مورد افزایش ندهند.

وی افزود: در ابتدای امسال کرایه حمل و نقل عمومی افزایش یافته و تا سال آینده این امر با تصمیمات انجمن و اعضای شورای شهر و تصویب دولت انجام می شود.

محسنی بندپی تأکید کرد: هرگونه افزایش در قیمت حمل و نقل عمومی ، به ویژه تاکسی ، قبل از تصویب کمیته اجرای دولت ، که مسئول تصویب مصوبات شورای شهر است ، غیرقانونی است و باید نظارت در این زمینه تشدید شود.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوس و تاکسی ، گفت: این کار باید از محل درآمد عمومی شهرداری ها و با حمایت دولت و نوسازی حمل و نقل عمومی انجام شود. ناوگان یک نیاز است. “

وی ادامه داد: امروز لازم است خواسته های اتحادیه از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی در تهران که تحت شرایط بیماری کرونا اندکی آسیب دیده اند ، بررسی و برآورده شود.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: با توجه به مشکلات رانندگان تاکسی و به طور خاص بیمه این افراد ، سازمان تأمین اجتماعی موظف به پرداخت حق بیمه رانندگان جدید و همچنین جبران کمبودها است. درآمد رانندگان حمل و نقل عمومی ناشی از کرونا یک مکانیزم دقیق متخصص را در این زمینه در نظر بگیرید.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری از ایستگاه مترو آزادگان به شاهد شهریار خبر داد و گفت: این ایستگاه به زودی به بهره برداری می رسد.

آخرین جلسه شورای حمل و نقل و حمل و نقل تهران امروز / یکشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا