اجتماعی

۵۶۰۰ بیمار کرونایی در استان تهران

یومیر / تهران رئیس ستاد ضد تاجگذاری کرونا تهران گفت: در حال حاضر بیش از 5600 بیمار کرونا در استان تهران بستری هستند که نزدیک به 2000 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

به گزارش یومیر ، علیرضا زالی بعدازظهر پنجشنبه 17 تیرماه در مورد شیوع ویروس کرونا در استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان تهران مانند بسیاری دیگر از استان های کشور ویروس کرونا دارد و بیشتر شهرهای این استان بیش از 5600 بیمار کرون در استان تهران بستری هستند که از این تعداد نزدیک به 2000 بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وی ادامه داد: تعداد مراجعه های سرپایی بیماران کرون در این هفته به میزان قابل توجهی افزایش یافت ، بنابراین روز گذشته شاهد 14000 مراجعه سرپایی به بخش بهداشت استان تهران بودیم که طی 24 ساعت گذشته 1340 بیمار جدید در بیمارستان استان تهران بستری شدند و ما می توانیم عملا می گویند که ما وارد قله جدید ویروس کرونا شده ایم.

رئیس ستاد ضد تاجگذاری کرونا تهران افزود: روز گذشته جلسه ای با روسای بیمارستان های استان تهران داشتیم و همه در حالت آماده باش بودند.

وی تعداد ترخیص در استان تهران در 24 ساعت گذشته را 890 بیمار کرون گزارش کرد و افزود: این تعداد ترخیص در مقایسه با پذیرش در بیمارستان ، سطح منفی نشان می دهد.

زالی در مورد وضعیت واکسیناسیون در استان تهران گفت: آمار واکسیناسیون در تهران مانند سایر مناطق کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و علی رغم تلاش های صورت گرفته هنوز هیچ گروه پرخطری را واکسینه نکرده ایم.

رئیس ستاد ضد تاجگذاری کرونا تهران گفت: “تاکنون در تهران یک میلیون و 600 هزار نفر واکسن کرونا را در دوز اول و دوم تزریق کرده ایم که از این تعداد 480،000 نفر دوز اول و دوم را دریافت کرده اند. طبق آمار 81٪ شما واکسن کرونا را از یک گروه سنی بالای 70 سال در استان تهران دریافت کرده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا