عمومی

نارضایتی از نظام اداری بالاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی استانداری کرمان ، دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار کرمان و دبیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دو دستور کار برای بررسی استعلامات بین دستگاه ها و سازمان بخشنامه جشنواره شهید رجایی در سال. و ایجاد شاخص های استانی با توجه به ارزیابی نهادها و ادارات دولتی ارائه شد.

در این جلسه استاندار کرمان به موقعیت مهم و قانونی شورای راهبری توسعه استان پرداخت و از قابلیت حل بسیاری از مسائل اداری در شورا یاد کرد.

علی زیناوند همچنین اظهار داشت: نارضایتی از سیستم اداری ما زیاد است و یکی از بزرگترین نارضایتی های مردم از دستگاه های اداری مربوط به استعلام است.

استاندار کرمان ادامه داد: دوره معاینه فیزیکی به پایان رسیده است ، زیرساخت های ما برای اطمینان از عدم دریافت استعلام واحدها از طریق کاغذ و کاغذ کافی است.

وی با بیان اینکه کرونا به دستگاه ها اجازه می دهد خود را به روز کنند ، گفت: ارائه خدمات الکترونیکی ملاک ارزیابی بهترین دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی خواهد بود.

زینی وند بر توسعه زیرساخت ها در سیستم استعلام و اصلاح فرآیندهای اداری تاکید کرد و گفت: با انتخاب سال 1400 در یک روز یک سیستم الکترونیکی در استان و کشور راه اندازی شد و میلیون ها نفر مورد بازجویی قرار گرفتند.

استاندار کرمان تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی بر اساس برنامه دنبال می شود و بحث بررسی و اعلام رضایت مردم ، به ویژه در مراکز درمانی ، می تواند در جشنواره مورد بحث قرار گیرد. شهید رجایی استان کرمان باید به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شود و برای مقابله با کرونا باید چنین باشد فرهنگ سازی بگذارید بقیه واحدها به کمک دانشگاه های علوم پزشکی بیایند.

در این جلسه کتاب خدمات قابل ارائه به دستگاههای اجرایی استان و هدف گذاری در سال 1400 رونمایی شد.

این کتاب توسط معاون توسعه منابع در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه شده است و کلیه خدمات قابل ارائه توسط دستگاههای اجرایی استان به صورت جداگانه در کتاب ثبت شده است.

دکمه بازگشت به بالا