عمومی

ارتقای نظام مراقبت بیماری التور در شهرستان گناوه ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عصمت حیدری شامگاه پنجشنبه در جلسه کمیته غذا و بیماری های منتقله از آب با حضور مسئولان مراکز درمانی و آزمایشگاه های خصوصی و دولتی ضمن تاکید بر شاخص های مهم تشخیص بیماری و اجرای این سامانه، گفت: این سامانه در حال توسعه است. سندرم بیمار تصریح کرد: مراکز بهداشتی درمانی خصوصی و دولتی با رویکرد ایجاد حساسیت بیشتر در گروه طی پوشش و همکاری و تعامل با برنامه کوچک و با مرکز بهداشت شهرستان، برای پیشگیری و کنترل بیماری ها نظام مند شد التور آمادگی لازم را داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: با توجه به شیوع بالای بیماری های واگیر به ویژه بیماری های اسهالی در این فصل از سال، ارتقای سیستم مراقبت از بیماری ها التور در شهرستان گناوه یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی گفت: با توجه به بازگشایی همزمان مدارس به صورت حضوری و شیوع بالای بیماری های واگیردار، گزارش منظم بیماری های واگیر به ویژه بیماری های اسهالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آه تو دارند

در این جلسه به دلیل پایین بودن شاخص های گزارش دهی و آزمایشی تعداد کمی التور رئیس اداره بیماری های واگیر مرکز بهداشت گناوه در شش ماهه اول سال 1401 درخواست افزایش سهم مراکز خصوصی و درمانگاه های تامین اجتماعی از طریق این برنامه کرد. کوچک و همکاری بیشتر با مرکز بهداشت شهرستان در جهت ارتقای شاخص های مذکور.

دکمه بازگشت به بالا