عمومی

بیش از ۵۰۰ تن ذرت فاسد پس از هفت سال بلاتکلیفی امحاء شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رضا مختاری، بازرس کل استان هرمزگان با اشاره به پیگیری برای تعیین تکلیف فوری این محموله ها به دلیل ناتوانی در مصرف انسانی، دامی و صنعتی و آزادسازی موجودی اموال و استانی گفت: بنادر گفت: مقرر شد دستگاه های ذیربط با هماهنگی و همکاری یکدیگر نسبت به رفع محموله های ذرت فاسد که از سال 1393 بلاتکلیف مانده بود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته از اداره کل بازرسی کل هرمزگان، 250 تن ذرت فاسد شامل 11 کانتینر این محموله در ابتدای ماه جاری و 256 تن مابقی 506 تن محموله شامل 11 کانتینر دیگر در هفته جاری. با حضور نماینده بازرسی کل استان و واحدهای مربوطه در محل دفن زباله شهرداری بندرعباس تخریب شد.

بازرس کل استان هرمزگان در پایان بر اهمیت انجام فرآیند تخلیه و انتقال کالا در محیط های بندری و گمرکی استان تاکید و تاکید کرد:

در پی بازدید بازرس کل استان هرمزگان از انبارهای جمع آوری و فروش اموال، گمرکات و بنادر آن استان و نظارت مستمر بر وضعیت کالاهای واریز شده، 506 تن ذرت فاسد اعلام نشده در انبارهای اموال تملیکی کشف شد. واقع در بندر شهید رجایی، با دستور صادر شده لغو شد.

دکمه بازگشت به بالا