عمومی

تعهد تامین زمین در هرمزگان به طورکامل انجام شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مراسم کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام دری امام جمعه فرماندار و جمعی از مردم و به مساحت 150 هکتار در شهرستان رودان برگزار شد. در قالب 1800 واحد ویلایی 200 متری به متقاضیان مسکن تحویل داده می شود.تهیه ملی.

مهدی دوستی در حاشیه این مراسم گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص مسکن، طرح نهضت ملی مسکن امروز در شهرستان رودان کلید خورد.

وی بر اهمیت زندگی بهتر برای مردم دور از زندگی آپارتمان نشینی تاکید کرد و افزود: 150 هکتار زمین برای این منظور در رودان در نظر گرفته شده است و 1800 واحد ویلایی در قطعات 200 تا 250 متری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: زیرساخت های لازم برای این کشور به فوریت فراهم می شود. در حال حاضر قطعات و طراحی های لازم نیز انجام شده است و از متقاضیانی که کار ثبت نام آنها به پایان رسیده است تقاضا داریم جهت تسلیم زمین و انجام کار ساختمانی اقدام به ساخت ساز نمایند.

وی تصریح کرد: دولت برای ساخت مسکن از نظر تامین تسهیلات و تکمیل زیرساخت های لازم در کنار مردم است بنابراین مردم باید از این فرصت بسیار خوب برای ساخت منازل استفاده کنند.

دوستی بیان کرد: تعهد ما در استان در خصوص تامین زمین محقق شده است، هرمزگان در تخصیص زمین های مسکونی در رتبه اول کشور قرار دارد چرا که معتقدیم مردم باید محیطی با کیفیت داشته باشند.

استاندار هرمزگان همچنین از استاندار رودان خواستار پیگیری ایجاد زیرساخت های این منطقه مسکونی جدید، احداث پروژه های آموزشی و فرهنگی، سدهای بالادستی و جذب سرمایه گذار برای ایجاد مناطق تفریحی در اطراف این مجموعه شد. کوچک و اقدام کنند

دکمه بازگشت به بالا