عمومی

مهلت شرکت در پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» تمدید شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یاسر تقوی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه به دنبال استقبال گسترده علاقمندان به کتاب و کتابخوانی مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور که همزمان با آغاز جشن‌های چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به میزبانی اداره کل کتابخانه های گیلان و با همکاری مشترکی از سوی ۸ دستگاه فرهنگی از روز ۱۲ بهمن تا ۷ اسفند در حال برگزاری بود با تمدید چهار روزه تا ۱۱ اسفند ماه تمدید شد.

وی افزود: در این مسابقه نقاشی ملی که ویژه رده‌های سنی خردسال و کودک از سراسر کشور برگزاری می‌شود، علاقمندان می‌بایست نقاشی شخصیت محبوب کتاب مورد علاقه خود را با سبک‌های مختلف هنری طراحی کرده و از طریق، مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir ثبت نام در آن و کلیک بر روی پوستر مسابقه و بارگذاری فایل نقاشی خود، در این مسابقه شرکت کنند.

تقوی ادامه داد: طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد فرهنگی ملی، علاقمندان شرکت در این مسابقه همچنین می‌توانند با ارسال تصویر نقاشی خود با کیفیت قابل قبول از لحاظ بصری از طریق شبکه اجتماعی بله به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ و همچنین ارسال مشخصات فرد شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت، شماره تماس، عنوان کتاب به دبیرخانه این مسابقه ملی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه ملی با تمدید چهار روزه تا روز پنجشنبه ۱۱ اسفند بوده و نفرات برگزیده با اهدای جوایزی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۱۷ اسفند تقدیر خواهند شد.

گفتنی است؛ نخستین دوره این پویش در سال گذشته با مشارکت گسترده خردسالان و کودکان از سراسر کشور برگزار و از برگزیدگان این پویش تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا