عمومی

مسئول صیانت از بیت المال و سرمایه مردم کیست؟

آیا مجلس با بی دقتی پول خرج می کند یا آن را از دیگران می گیرد؟ خدا رحمت کند آقای کتیرایی ، که سرپرست مجلس بود زیرا هزینه های ویژه را متوقف کرده بود و تعدادی از نمایندگان شکایت کردند.
در دوره های اول و دوم ، نمایندگان با پیکان مسافرت کردند و او کم کم شروع به گشت زنی کرد و بهزاد نبوی نیز در نظر نمایندگان گفت: “از 4 نفری که گفتم کدام یک ماشین نگرفت؟”

انتظارات روز به روز افزایش یافته و به جایی رسیده است که تعداد زیادی از نمایندگان دادگستری و مبارزه با فساد با حداقل آرا در مجلس انتظارات را افزایش داده اند. به نظر می رسد برخی از آنها از دناپلاس راضی نیستند و خواهان یک ماشین شاسی بلند هستند ، در حالی که برخی از فقرا باید در زباله ها به دنبال غذا باشند.

همه اینها به همراه سوال اساسی من این است:
1. اگر وام خودرو به صورت اقساطی توسط ایران خودرو ارائه شود ، چه اجازه ای از سهامداران خرد و همچنین سهامداران عمده كه سهامداران كوچك دارند ، چگونه حساب ها را تأیید می كنند و با چه مجوز قانونی به آنها می دهند؟ صندوق ایران خودرو و قرض الحسنه است؟ چرا دیگران با این شرایط ماشین تهیه نمی کنند؟
اگر پول از طرف پارلمان ، با چه حساب و کتابی تأمین شود و در حالی که مردم در فقر زندگی می کنند ، پس هزینه های ویژه چیست؟
سرانجام ، باید مشخص شود که منبع تأمین اعتبار کجاست و مجوز و حامل آن چیست؟ چگونه ممکن است نمایندگان صدها میلیون تومان برای تبلیغات هزینه کنند اما پول خرید ماشین نداشته باشند؟ اگر بگوییم طرفداران هزینه تبلیغات را پرداخت کرده اند ، لازم است از این ضرب المثل استفاده کنیم که “ظرف آنجاست”. بگذارید فنجان ها برگردند. “منتظر بمانیم تا جام ها در شکم عاشقان دنیا بیفتد.
در هر صورت ، سازمان بازرسی کل کشور و دادگستری باید محل وام را به طور کامل بررسی کنند.

2. با کدام مجوز قانونی ایران خودرو لایه خاصی را خارج از نوبت و ارزان توسط سهامداران بورس خودرو به گروه خاصی اعطا کرده است؟
آیا دولت با دخالت غیرمستقیم و مستقیم در انتخاب مدیران شرکت های خودروسازی ، به آنها اجازه داده است که به سرمایه سهامداران و تبعیض گسترده در توزیع خودرو آسیب برسانند یا خیر؟

3. ما باید از امام جمعه لواسان بخاطر ارائه اطلاعات صحیح در این زمینه تشکر کنیم.

دکمه بازگشت به بالا