عمومیکسب و کار ایرانی

وکیل خانواده کیست و وظایف آن چیست؟

وکیل خانواده وکیلی است که در پرونده های خانوادگی مانند طلاق، مهریه، نفقه و حضانت تخصص دارد. مهمترین وظایف وکیل خانواده این است که نهایت تلاش خود را برای تحقق عدالت و دفاع از حقوق موکل خود به کار گیرد و با صداقت و رعایت اصول اخلاقی تمام اقدامات لازم را برای برنده شدن پرونده انجام دهد.

وکیل خانواده کیست؟

وکیل خانواده به وکیلی گفته می شود که در زمینه امور خانواده فعال و مجرب باشد و به عبارتی در دعاوی خانواده صاحب نظر باشد. دعاوی خانوادگی به روابط خانوادگی و شخصی بین افراد اختصاص دارد. مانند طلاق، مهریه، نفقه، حضانت…

وظایف وکیل خانواده چیست؟

  1. از مهمترین وظایف وکیل خانواده شیراز تلاش برای تحقق عدالت و رعایت اصول اخلاقی و کلیه اقدامات لازم برای برنده شدن پرونده است.
  2.  دفاع از حقوق موکل
  3.  پیگیری پرونده و گزارش اطلاعات پرونده به مشتری. وکیل خانواده پس از پذیرش پرونده باید در مدت معقول به سوالات موکل در مورد پرونده پاسخ دهد و تصمیم و رویه دادگاه را برای موکل توضیح دهد.
  4. حفظ اسرار موکل: وکیل مکلف به حفظ اسرار موکل خود است و باید از تبانی با طرف مقابل خودداری کند. اعتماد و انصاف وکیل و رفتار صحیح با موکل از دیگر تعهدات وکیل خانواده است.
  5.  حضور در دادگاه به عنوان نماینده موکل خود و دفاع از آنها
  6. ارائه مشاوره تخصصی حقوقی خانواده با توجه به شرایط ارباب رجوع و تلاش برای صلح و تساهل بین زوجین، مثلاً با تبیین و درک کامل شرایط مندرج در عقدنامه، تبیین تعهدات، حقوق و تکالیف زوجین صورت گیرد. برای آنها مهمانی می شود و از این طریق از اتفاقات و اختلافات ناخوشایند در آینده جلوگیری کنید.

انواع دعاوی خانوادگی چیست؟

ماده 4 قانون حمایت خانواده دعاوی خانوادگی را که در صلاحیت دادگاه خانواده است تعیین کرده است. بر اساس این ماده دعاوی خانواده در صلاحیت دادگاه خانواده به شرح زیر است:

تعامل و خسارات ناشی از اختلال در آن؛ ازدواج دائم، موقت و اذن ازدواج؛ شرایط مندرج در عقد ازدواج؛ ازدواج مجدد؛ مهریه؛ مهریه؛ نفقه و اجرت زوج در دوران عقد؛ رعایت کردن و عصبانی نشدن؛ طلاق، بطلان طلاق، فسخ نکاح، تمدید مدت و انقضای آن; حضانت و ملاقات کودک؛ اصل و نسب؛ رشد، سنگ و حذف آن؛ ولايت قهري، قیمومت، امور مربوط به ناظر و قيم اموال ميت و قیمومت در امور مربوط به آنها. نفقه اقارب؛ مسائل مربوط به غایب غایب؛ سرپرستی کودکان بی سرپرست؛ اهدای جنین و تغییر جنسیت.

مزایای استفاده از وکیل خانواده عدالتخواه در دعاوی خانوادگی؟

1- در صورت نیاز به وکیل خانواده در امر خانواده «عدالت خواهان» از بین وکلای متخصص در امور حقوقی و از بین وکلای متخصص در آن امر وکیل انتخاب و به موکل معرفی می کنند که زمانی است که در امور خانواده و طلاق به وکیل نیاز داریم. نیازی به پرس و جو و جست و جو نداریم که کدام وکیل در این زمینه مسلط است. در موسسه حقوقی عدالت خواهان مستقیماً به وکیل متخصص در امور خانواده مراجعه می کنید.

استفاده از گروه وکلای دادگستری این امتیاز را به شما می دهد که علاوه بر اینکه وکیل خانواده منتخب مسئولیت شما را بر عهده دارد، پرونده شما نیز تحت نظارت و پیگیری مدیریت و سرپرست گروه باشد.

در صورت نیاز به وکیل متعدد در پرونده بدون اتلاف وقت هر دو وکیل با قید وکالت از بین وکلای موسسه در اختیار شما قرار می گیرند و در صرفه جویی در هزینه های حق الوکاله به نفع موکل خواهد بود. ، و غیره.

بهترین وکیل خانواده

با توجه به اینکه مشاوره وکیل خانواده توسط بسیاری از حقوقدانان پیشنهاد می شود; با این حال، کسانی که به یک وکیل حرفه ای خانواده نیاز دارند، نمی توانند به راحتی در مورد انتخاب وکلایی که می خواهند برای طرح دعاوی خانوادگی تصمیم بگیرند. به همین دلیل، متقاضی ممکن است زمان زیادی را صرف جستجو برای یافتن وکیل مورد نظر خود کند و زمانی را که برای رسیدگی و به نتیجه رساندن پرونده خود دارد از دست بدهد. برای انتخاب بهترین وکیل خانواده باید گذشته وکیل و پرونده های موفقی که در این زمینه داشته است را بررسی کنید. زیرا وکلای حرفه ای در دعاوی خانواده راه و روش رسیدگی به پرونده های استرداد مهریه، نفقه، جهیزیه، حضانت فرزند و انفاق را به خوبی می شناسند; بنابراین با کمک این وکلا می توانید تمام حقوق و حقوق خود را در دادگاه به دست آورید و یا با مصلحت اندیشی با گذشت بخشی از حق و حقوق خود در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه برسید. وکلای موسسه حقوقی دادانیک با شرایط طلاق توافقی و دعاوی خانوادگی و قوانین و مقررات آن آشنایی کامل دارند. بنابراین با کمک وکلای این موسسه می توانید مدارک کافی برای پرونده خود را جمع آوری کنید و در کمترین زمان در دادگاه با طرح دعاوی حقوقی پرونده خود را به نتیجه برسانید.

بهترین وکیل خانواده

با توجه به اینکه مشاوره وکیل خانواده توسط بسیاری از حقوقدانان پیشنهاد می شود; با این حال، کسانی که به یک وکیل حرفه ای خانواده نیاز دارند، نمی توانند به راحتی در مورد انتخاب وکلایی که می خواهند برای طرح دعاوی خانوادگی تصمیم بگیرند. به همین دلیل، متقاضی ممکن است زمان زیادی را صرف جستجو برای یافتن وکیل مورد نظر خود کند و زمانی را که برای رسیدگی و به نتیجه رساندن پرونده خود دارد از دست بدهد. برای انتخاب بهترین وکیل خانواده باید گذشته وکیل و پرونده های موفقی که در این زمینه داشته است را بررسی کنید. زیرا وکلای حرفه ای در دعاوی خانواده راه و روش رسیدگی به پرونده های استرداد مهریه، نفقه، جهیزیه، حضانت فرزند و انفاق را به خوبی می شناسند; بنابراین با کمک این وکلا می توانید تمام حقوق و حقوق خود را در دادگاه به دست آورید و یا با مصلحت اندیشی با گذشت بخشی از حق و حقوق خود در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه برسید. وکلای این وبسایت با شرایط طلاق توافقی و دعاوی خانوادگی و قوانین و مقررات آن آشنایی کامل دارند. بنابراین با کمک وکلای این موسسه می توانید مدارک کافی برای پرونده خود را جمع آوری کنید و در کمترین زمان در دادگاه با طرح دعاوی حقوقی پرونده خود را به نتیجه برسانید.

نیاز به مراجعه به وکیل

 متاسفانه لجبازی و اختلافات مالی همه را به مقاومت و عدم انعطاف بیشتری می کشاند به طوری که همه فکر می کنند اگر حقوق مالی بیشتری را حفظ کنند برنده این دعواها و دعوا می شوند.

 اما این تصور کاملاً اشتباه و مردود است، همانطور که گفته شد برنده واقعی دعواهای خانوادگی شخصی است که بتواند سلامت جسم و روح خود را حفظ کند و با پشت سر گذاشتن تجربیات تلخ زندگی قبلی خود به زندگی خود ادامه دهد. فکر جدید و نگرش عالی. دادن

 متاسفانه دیده شده است که در برخی موارد اختلافات خانوادگی با کشمکش‌های فراوان و درگیری‌های شدید همراه است و پس از طلاق، زوجین سال‌ها برای انتقام از یکدیگر به طرح دعاوی متعدد می‌پردازند. نه تنها سلامت روان افراد را از بین می برد. همچنین عمر ارزشمند و نعمت بزرگ زندگی را هدر می دهد.

دکمه بازگشت به بالا