اجتماعی

پیگیری پرداخت یارانه ۱۲۰ هزارتومانی به مردم توسط قالیباف

رئیس مجلس برای رصد زمینه های مجلس شورای اسلامی و پیگیری پرداخت کمک هزینه 120 هزار تومانی مصوب مجلس شب گذشته با برخی از اهالی محله امامزاده یحیی در منطقه 12 شهرداری تهران صحبت کرد.

به گزارش یومیر ، محمد باقر قالیباف با حضور در منازل برخی از ساکنان محله امامزاده یحیی که از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر هستند ، از نزدیک در جریان مشکلات و مشکلات مردم در این نظارت میدانی قرار گرفت.

براساس گزارش مجلس مشورتی اسلامی ، یکی از موضوعات پیشنهادی مجلس در این زمینه نظارت در تهران پرداخت کمک هزینه 120 هزار تومانی مصوب مجلس بود که در پاسخ این خانواده ها منفی بود.

در جریان بازدید میدانی ، خانواده های ساکن در این محله که حتی برخی از آنها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند ، به قالیباف گفتند که فقط 450000 تومان کمک هزینه دریافت می کنند و نه فقط کمک هزینه 120،000 تومانی اخیر. که در مجلس تصویب می شود اما آنها حتی کمک هزینه معیشتی را که سال گذشته پس از افزایش قیمت بنزین به خانواده های ایرانی پرداخت شده دریافت نمی کنند.

از جمله یک زوج مسن یا یک خانوار معلول با سرپرست زن و همچنین سایر خانواده هایی که به نظر می رسد تنها منبع درآمد و امرار معاش آنها یارانه است ، اما آنها به رئیس مجلس و مجلس در تهران گفتند که دولت فقط 45000 یارانه می دهد. آنها پانصد تومان به آنها پرداخت می کند و در ضمن اقساط وام یک میلیون تومانی مربوط به شرایط تاج گل از این یارانه کسر می شود.

در پایان این نظارت میدانی ، قالیباف تأکید کرد که این موضوع باید بررسی شود و باید مشخص شود که چه تعداد از افراد درگیر هستند و چرا از این مشکل رنج می برند و مجلس شورای اسلامی این حادثه و عدم پرداخت کمک هزینه 120 هزار تومانی به افرادی که این تصمیم را اتخاذ کرده اند تأیید آنها را به نفع خود پیگیری خواهد کرد.

سرانجام ، رئیس مجلس گفت: دلیل اینکه همیشه تأکید می شود باید موارد از نزدیک دنبال شود ، باید مشکلات موجود را شناسایی کرد تا گزارشات ارسالی هرگز کافی نباشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا