عمومی

مخمصه مسی – یومیر

شاید مهمترین اتفاقی که این روزها باید انتظار داشت بازگشت لیونل مسی به فرانسه باشد. همان جایی که تیر تیزش را پرتاب کرد و نگذاشت مردم این کشور برای دومین بار پیاپی قهرمانی جام جهانی را تجربه کنند.

به گزارش یومیر دنیای اقتصاد وی نوشت: دقیقاً شش روز دیگر لیگ 1 فرانسه از سر گرفته می شود، بنابراین فوتبال مانند سایر لیگ های معتبر اروپایی بار دیگر به تیم باشگاهی خود باز خواهد گشت. ستاره ها حالا در قالب باشگاه مهارت های فوتبالی خود را نشان خواهند داد.اما این تغییر چندان آسان نیست.شاید مهم ترین اتفاقی که این روزها می توان انتظار داشت بازگشت لیونل مسی به فرانسه باشد؛ همان جایی که او تند تند خود را در آن شلیک کرد. پیکان و نگذاشت مردم این کشور برای دومین بار متوالی قهرمانی جام جهانی را تجربه کنند. مسی که برای قهرمانی در جام جهانی جان خود را از دست داد، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ به پاریس بازخواهد گشت که بسیاری از مردم این کار را انجام دادند. ممکن است انتظار وجود نداشته باشد؛ به خصوص با توجه به آنچه اخیراً اتفاق افتاده است.

آرژانتینی ها از کسب سومین قهرمانی جام جهانی آنقدر مست بودند که فراموش کردند در فوتبال اصول اخلاقی و حرفه ای وجود دارد. بلافاصله پس از قهرمانی و زمانی که همه بازیکنان در رختکن آلبی سلسته پا به پا کردند، امیلیانو مارتینز، برجسته ترین مدافع این تیم و یکی از ستاره های آخرین کیلیان امباپه مسخره کننده، از هم تیمی هایش خواست برای یک دقیقه سکوت کنند. مهاجم فرانسوی! اما مارتینز از امباپه دست نکشید. مطمئنا، او امباپه را چهار بار در فینال از دست داد، از جمله ضربات پنالتی، اما همچنان از هر فرصتی برای مسخره کردن ستاره خروس ها استفاده می کند. نمونه آن نشان دادن عروسک نوزادی است که عکس امباپه روی آن به جای سر است که توسط دروازه بان آرژانتینی در خیابان های بوئنوس آیرس برای تمسخر این ستاره جوان حمل شد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که مسی در پاری سن ژرمن در کنار مارتینز هم تیمی امباپه بود و شاهد نابودی خط حمله تیم باشگاهی اش بود. پس از این اتفاق بسیاری از هواداران پی اس جی انتقادات تندی را به لئو ارسال کردند که نباید به هموطنان خود اجازه چنین کاری را می داد. کار به جایی رسیده که کافه ای در فرانسه پیراهنی مسی روی زمین به شکل کشیش طراحی کرده و از مشتریان خواسته می شود قبل از ورود کفش های خود را با آن تمیز کنند! اتفاقی که انزجار ستاره آرژانتینی را به اوج می رساند. البته برخی این تصویر منتقل شده را مربوط به قبل از فینال دانسته اند و خاستگاه آن نیز هواداران مارسی است. عکس بالا پیراهن باشگاه مسی است و مارسی دشمن قسم خورده پی اس جی است.

در هر صورت، حتی اگر همه اینها باج گیری رسانه ای یا مربوط به گذشته باشد، مسی اکنون در بازگشت به باشگاهش با یک دوگانگی عجیب روبرو است. او مطمئناً در بازی هفتگی پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ بازی نخواهد کرد و در حال حاضر از این باشگاه در مرخصی است، اما ملاقات و همکاری مجدد او با امباپه اجتناب ناپذیر است. گفته می شود ستاره جوان باشگاه از توجه بیشتر مسی نسبت به او ناراضی است و این دو رابطه خوبی با هم ندارند. در هر صورت حالا هواداران بومی پاری سن ژرمن هم پشت امباپه هستند و باید دید لئو چگونه از پس این چالش بر می آید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا